General note |
Зміст<br/>Вступ<br/>Частина I. Маркетинг і маркетингові дослідження<br/>Розділ 1. Маркетингові дослідження в структурі маркетингу. Сутність і практика організації маркетингових досліджень<br/>1.1. Структура процесу маркетингу і необхідність маркетингових досліджень<br/>1.2. Сутність маркетингових досліджень та їхні основні функції<br/>1.3. Історія і практика організації маркетингових досліджень у світі та в Україні<br/>Розділ 2. Маркетингові дослідження та інформаційне забезпечення маркетингу<br/>2.1. Маркетингова інформація, її види<br/>2.2. Джерела маркетингової інформації<br/>2.3. Маркетингова інформаційна система (МІС)<br/>2.4. Маркетингова розвідка: цілі, джерела і методи одержання інформації<br/>Частина II. Система маркетингових досліджень: методи й технології<br/>Розділ 3. Програмування й організація маркетингового дослідження<br/>3.1. Сутність емпіричного маркетингового дослідження<br/>3.2. Типи й види маркетингових досліджень<br/>3.3. Методологія, методи й технології проведення маркетингових досліджень<br/>3.4. Організація маркетингового дослідження, його етапи. Проблеми організації збору даних<br/>3.5. Проектування маркетингового дослідження<br/>3.6. Програма маркетингового дослідження<br/>3.7. Замовник і виконавець дослідження<br/>3.8. Проблема необхідності проведення маркетингового дослідження<br/>Розділ 4. Класифікація методів маркетингового дослідження. Аналіз документів і спостереження<br/>4.1. Кількісні та якісні методи<br/>4.2. Загальна класифікація методів збору інформації в маркетинговому дослідженні<br/>4.3. Аналіз документів у маркетингу. Види документів, використовуваних у маркетингових дослідженнях<br/>4.4. Кабінетний (традиційний) аналіз документальної інформації<br/>4.5. Контент-аналіз (формалізований аналіз) документальної інформації<br/>4.6. Спостереження і проблеми його використання в маркетингових дослідженнях<br/>4.7. Класифікація спостережень і методика їх організації<br/>Розділ 5. Опитування в маркетинговому дослідженні<br/>5.1. Сутність методу опитування. Надійність інформації опитувань<br/>5.3. Анкетне опитування та його різновиди: поштове, пресове, роздавальне<br/>5.4. Інтерв'ю та його види: особисте, телефонне, глибинне<br/>5.5. Сучасні технології проведення опитувань<br/>Розділ 6. Спеціальні опитувальні методики. Тести в маркетингових дослідженнях<br/>6.1. Класифікація спеціальних опитувальних методик<br/>6.2. Тест у маркетинговому дослідженні: його сутність, структура, сфери застосування<br/>6.3. Проективні тести в маркетингових дослідженнях<br/>6.4. Використання тестів у дослідженнях реклами<br/>6.5. Лінгвосоціологічні тести (методики, процедури) у маркетингових дослідженнях<br/>6.6. Соціометричні тести (методики) у маркетингових дослідженнях<br/>Розділ 7. Метод експертних оцінок у маркетингових дослідженнях<br/>7.1. Сутність методу експертних оцінок і проблеми його використання в маркетингових дослідженнях<br/>7.2. Організація експертного опитування<br/>7.3. "Мозковий штурм" та його різновиди<br/>7.4. "Лицем до лиця" — метод співвіднесеної оцінки<br/>7.5. "Дельфійська техніка" ("метод Дельфі")<br/>Розділ 8. Експеримент у маркетингових дослідженнях<br/>8.1. Сутність експерименту та його різновиди<br/>8.2. Експерименти в дослідженнях реклами<br/>8.3. Пробний маркетинг, його різновиди, методика проведення<br/>Розділ 9. Спеціальні маркетингові дослідні методики<br/>9.1. Класифікація спеціальних маркетингових дослідних методик<br/>9.2. Desk research<br/>9.3. Аналіз обраних випадків (Case study)<br/>9.4. Аудит торгових точок (Retail audit)<br/>9.5. Таємничий покупець (Mystery shopping)<br/>9.6. Аналіз слідів (Trace analysis)<br/>9.7. Панельні дослідження в маркетингу<br/>9.8. Торгові панелі<br/>9.9. Споживчі (щоденникові) панелі<br/>9.10. Щоденникові медійні панелі та піпл-метрія<br/>9.11. Моніторинг споживачів<br/>9.12. Омнібус<br/>9.13. Ролінгове опитування<br/>9.14. Хол-тест<br/>9.15. Хоум-тест<br/>9.16. Фокус-група<br/>Розділ 10. Репрезентативність інформації та вибірка в маркетингових дослідженнях<br/>10.1. Технологія забезпечення репрезентативності інформації в маркетинговому дослідженні<br/>10.2. Типи й види вибірок у маркетинговому дослідженні<br/>10.3. Обсяг і похибка вибірки<br/>Розділ 11. Вимірювання, опрацювання та аналіз інформації в маркетинговому дослідженні<br/>11.1. Технології вимірювання в маркетинговому дослідженні<br/>11.2. Квантифікація, ранжування, шкалування. Основні типи шкал<br/>11.3. Спеціальні вимірювальні шкали в маркетингових дослідженнях (Осгуда, Богардуса, Лайкерта)<br/>11.4. Технології опрацювання інформації, результатів маркетингового дослідження<br/>11.5. Аналіз інформації маркетингового дослідження<br/>11.6. Звіт з дослідження та усна презентація його результатів<br/>Частина III. Основні напрямки маркетингових досліджень<br/>Розділ 12. Маркетингове середовище як об'єкт маркетингових досліджень. Аналіз конкурентів<br/>12.1. Обґрунтування підходів до аналізу основних напрямків маркетингових досліджень<br/>12.2. Дослідження маркетингового мікро-, міді та макросередовища<br/>12.3. Дослідження конкурентів<br/>Розділ 13. Дослідження ринку, товару, споживачів<br/>13.1. Дослідження ринку<br/>13.2. Дослідження товару<br/>13.3. Дослідження споживачів<br/>Розділ 14. Дослідження фірми: вивчення її потенціалу, іміджу, персоналу<br/>14.1. Дослідження потенціалу фірми та бенчмаркінг<br/>14.2. Імідж фірми: проблеми його дослідження і конструювання<br/>14.3. Дослідження персоналу фірми<br/>Розділ 15. Система інтегрованих маркетингових комунікацій: дослідження реклами, стимулювання збуту і PR<br/>15.1. Проблеми ефективності реклами та методологія її дослідження<br/>15.2. Дослідження процесу, основних напрямків, засобів рекламної діяльності<br/>15.3. Вивчення ефективності рекламних кампаній<br/>15.4. Дослідження заходів стимулювання збуту і директ-маркетингу<br/>15.5. Маркетингові дослідження у паблік рилейшнз<br/>Ситуаційні вправи<br/>Ситуаційна вправа № 1. "Бейкері": гаряча пропозиція<br/>Ситуаційна вправа № 2. Дисконтний клуб: можливості партнерської мережі<br/>Ситуаційна вправа № 3. Проєкт "РБК — УКРАЇНА. Дослідження ринків": супермаркет маркетингових досліджень<br/>Ситуаційна вправа № 4. "Гранд плаза — Дніпро": Як втримати позицію лідера серед торгово-розважальних центрів<br/>Ситуаційна вправа № 5. Група компаній "АІС": Чи легко бути першим?<br/>Предметний покажчик<br/>Використана і рекомендована література<br/>Додаток 1. Міжнародний процесуальний кодекс ICC/ESOMAR із маркетингових і соціальних досліджень<br/>Додаток 2. Форма для реєстрації спостережень<br/>Додаток 3. Анкета<br/><br/>Анотація:<br/>У навчальному посібнику комплексно розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні й змістовні аспекти організації й проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.<br/>Розкрито широке коло проблем, пов’язаних із цілями та функціями маркетингових досліджень; загальними й спеціальними маркетинговими методами їх здійснення (опитування, аналіз документів, спостереження, експеримент, фокус-групи, хол-тести, панелі тощо); дослідними підходами до вивчення фірми, маркетингового середовища, ринку, конкурентів, товару, споживача, інтегрованих маркетингових комунікацій.<br/>Для здобувачів вищої освіти й викладачів спеціальності 075 "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління і адміністрування", а також здобувачів вищої освіти інших спеціальностей, які вивчають дисципліну "Маркетингові дослідження". Книга буде корисною для аспірантів, підприємців, менеджерів, економістів, маркетологів-практиків та інших фахівців, що цікавляться викладеними проблемами.<br/><br/>Рекомендовано М-вом освіти і науки України |