Методи інтерактивного навчання на практичних заняттях з психології : (Запис № 377)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 06135nam a2200277 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 377
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250319122802.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250212s2022 unr||||||f|||l0|0 ||ukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-966-373-945-8
Terms of availability 165.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 378.147(072)
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Дуткевич, Т. В.
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Методи інтерактивного навчання на практичних заняттях з психології :
Remainder of title метод. рек. /
Statement of responsibility, etc. Т. В. Дуткевич ; М-во освіти і науки України, К-ПНУ
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Київ :
Name of publisher, distributor, etc. КНТ,
Дата видання, розповсюдження тощо 2022
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 84 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>Вступні зауваження<br/>Розділ 1. Теоретичні передумови застосування методів інтерактивного навчання<br/>1.1. Палітра методів інтерактивного навчання<br/>1.2. Психологічні основи застосування методів інтерактивного навчання<br/>Психологічна сутність методів інтерактивного навчання<br/>Ознаки навчальної взаємодії-співпраці як психологічні умови ефективності методів інтерактивного навчання<br/>Значення взаємодії-співпраці для розвитку психіки та особистості студента<br/>Особливості організації взаємодії-співпраці студентів залежно від педагогічної мети<br/>Психолого-методичні умови ефективного застосування методів інтерактивного навчання психології<br/>Розділ 2. Методичні розробки практичних занять з психології із застосуванням методів інтерактивного навчення<br/>Тема 1. Основні методи психологічних досліджень<br/>Тема 2. Особливості форм поведінки тварин та людини у філогенезі<br/>Тема 3. Психологічні особливості спільної форми діяльності<br/>Тема 4. Роль механізму стереотипізації у соціальній перцепції<br/>Тема 5. Залежність сприймання форми від активності дотику<br/>Тема 6. Вплив попереднього досвіду на спосіб розв'язування задач<br/>Тема 7. Психологічна характеристика видів мовлення<br/>Тема 8. Характеристика типів темпераменту учнів<br/>Тема 9. Визначення рис характеру шляхом аналізу способів поведінки<br/>Тема 10. Професійно важливі здібності особистості<br/>Тема 11. Погляди на психічний розвиток дитини в історії психології<br/>Тема 12. Фази психічного розвитку дитини за Е. Еріксоном<br/>Тема 13. Розвиток форм спілкування дошкільника з дорослим<br/>Тема 14. Розвиток форм спілкування між дітьми дошкільного віку<br/>Тема 15. Вікові особливості трудової діяльності дітей<br/>Тема 16. Вікові особливості пам'яті дітей дошкільного віку<br/>Тема 17. Аналіз розвивальних можливостей дитячої літератури<br/>Тема 18. Прояви типів темпераменту у дошкільників<br/>Тема 19. Типи конфліктних особистостей<br/>Тема 20. Способи поведінки у конфлікті<br/>Тема 21. Властивості особистості керівника<br/>Тема 22. Комунікативні помилки в управлінському спілкуванні<br/>Відповіді до завдань<br/>Список рекомендованих джерел<br/><br/>Анотація:<br/>Методичні рекомендації містять коротку характеристику методів інтерактивного навчання, розкривають основи їх застосування у викладанні психології шляхом організації взаємодії-співпраці студентів.<br/>Подано методичні розробки практичних занять із використанням методів інтерактивного навчання (групової роботи, дискусії, рольової гри), наведено еталонні відповіді до інтерактивних завдань, а також список літератури з проблеми.<br/>Методичні рекомендації стануть у нагоді викладачам закладів вищої освіти, а також можуть використовуватись психологами й педагогами інших закладів освіти при проведенні різних форм просвітницької роботи (уроків, диспутів, семінарів).
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Методи навчання
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Психологія
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term практичні заняття
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Міністерство освіти і науки України
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 378.147(072)
Item part Д84
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 378.147(072)
Item part Д84
Suppress in OPAC
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 1 (тех. л-ра) 12/02/2025 ЦНТУ 165.00 366025   378.147(072)/Д84 12/02/2025 12/02/2025 Книги