Методи інтерактивного навчання на практичних заняттях з психології : (Запис № 377)
[ простий вигляд ]
000 -LEADER | |
---|---|
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) | 06135nam a2200277 i 4500 |
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР | |
Контрольне поле | 377 |
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА | |
Контрольне поле | OSt |
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ | |
Контрольне поле | 20250319122802.0 |
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ | |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) | 250212s2022 unr||||||f|||l0|0 ||ukr d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER | |
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) | 978-966-373-945-8 |
Terms of availability | 165.00 грн. |
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ | |
Language of cataloging | ukr |
Transcribing agency | ЦНТУ |
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER | |
Universal Decimal Classification number | 378.147(072) |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Ім’я особи | Дуткевич, Т. В. |
245 00 - TITLE STATEMENT | |
Назва | Методи інтерактивного навчання на практичних заняттях з психології : |
Remainder of title | метод. рек. / |
Statement of responsibility, etc. | Т. В. Дуткевич ; М-во освіти і науки України, К-ПНУ |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. | |
Place of publication, distribution, etc. | Київ : |
Name of publisher, distributor, etc. | КНТ, |
Дата видання, розповсюдження тощо | 2022 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Розмір | 84 с. |
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА | |
General note | Зміст:<br/>Вступні зауваження<br/>Розділ 1. Теоретичні передумови застосування методів інтерактивного навчання<br/>1.1. Палітра методів інтерактивного навчання<br/>1.2. Психологічні основи застосування методів інтерактивного навчання<br/>Психологічна сутність методів інтерактивного навчання<br/>Ознаки навчальної взаємодії-співпраці як психологічні умови ефективності методів інтерактивного навчання<br/>Значення взаємодії-співпраці для розвитку психіки та особистості студента<br/>Особливості організації взаємодії-співпраці студентів залежно від педагогічної мети<br/>Психолого-методичні умови ефективного застосування методів інтерактивного навчання психології<br/>Розділ 2. Методичні розробки практичних занять з психології із застосуванням методів інтерактивного навчення<br/>Тема 1. Основні методи психологічних досліджень<br/>Тема 2. Особливості форм поведінки тварин та людини у філогенезі<br/>Тема 3. Психологічні особливості спільної форми діяльності<br/>Тема 4. Роль механізму стереотипізації у соціальній перцепції<br/>Тема 5. Залежність сприймання форми від активності дотику<br/>Тема 6. Вплив попереднього досвіду на спосіб розв'язування задач<br/>Тема 7. Психологічна характеристика видів мовлення<br/>Тема 8. Характеристика типів темпераменту учнів<br/>Тема 9. Визначення рис характеру шляхом аналізу способів поведінки<br/>Тема 10. Професійно важливі здібності особистості<br/>Тема 11. Погляди на психічний розвиток дитини в історії психології<br/>Тема 12. Фази психічного розвитку дитини за Е. Еріксоном<br/>Тема 13. Розвиток форм спілкування дошкільника з дорослим<br/>Тема 14. Розвиток форм спілкування між дітьми дошкільного віку<br/>Тема 15. Вікові особливості трудової діяльності дітей<br/>Тема 16. Вікові особливості пам'яті дітей дошкільного віку<br/>Тема 17. Аналіз розвивальних можливостей дитячої літератури<br/>Тема 18. Прояви типів темпераменту у дошкільників<br/>Тема 19. Типи конфліктних особистостей<br/>Тема 20. Способи поведінки у конфлікті<br/>Тема 21. Властивості особистості керівника<br/>Тема 22. Комунікативні помилки в управлінському спілкуванні<br/>Відповіді до завдань<br/>Список рекомендованих джерел<br/><br/>Анотація:<br/>Методичні рекомендації містять коротку характеристику методів інтерактивного навчання, розкривають основи їх застосування у викладанні психології шляхом організації взаємодії-співпраці студентів.<br/>Подано методичні розробки практичних занять із використанням методів інтерактивного навчання (групової роботи, дискусії, рольової гри), наведено еталонні відповіді до інтерактивних завдань, а також список літератури з проблеми.<br/>Методичні рекомендації стануть у нагоді викладачам закладів вищої освіти, а також можуть використовуватись психологами й педагогами інших закладів освіти при проведенні різних форм просвітницької роботи (уроків, диспутів, семінарів). |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | Методи навчання |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | Психологія |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED | |
Uncontrolled term | практичні заняття |
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ | |
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису | Міністерство освіти і науки України |
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ | |
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ | |
Класифікаційна частина | 378.147(072) |
Item part | Д84 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) | |
Код системи класифікації для розстановки фонду | Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці | Книги |
Класифікаційна частина | 378.147(072) |
Item part | Д84 |
Suppress in OPAC |
Стан втрати/відсутності | Код системи класифікації для розстановки фонду | Стан пошкодження | не для випозичання | Джерельна бібліотека | Поточна бібліотека | Дата надходження | Джерело надходження | Ціна | Інвентарний номер | Total checkouts | Повний шифр зберігання | Дата коли останній раз бачено | Ціна дійсна з | Тип одиниці |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Універсальна десяткова класифікація (УДК) | CNTU Library | Читальний зал № 1 (тех. л-ра) | 12/02/2025 | ЦНТУ | 165.00 | 366025 | 378.147(072)/Д84 | 12/02/2025 | 12/02/2025 | Книги |