Інтерактивний маркетинг : (Запис № 430)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 06174nam a2200313 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 430
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250401144219.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 240205s2022 unr||||||f||||000 |yukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-966-351-184-9
Terms of availability 50.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 339.138:004.7(075.8)
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Чучка, І. М.
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Інтерактивний маркетинг :
Remainder of title навч. посіб. /
Statement of responsibility, etc. І. М. Чучка, І. П. Студеняк ; М-во освіти і науки України, МДУ
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Київ :
Name of publisher, distributor, etc. Кондор,
Дата видання, розповсюдження тощо 2022
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 122 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>Передмова<br/>Тема 1. Інтерактивний маркетинг<br/>1. Швидкий розвиток інтерактивного маркетингу<br/>2. Електронний покупець<br/>3. Переваги інтерактивного маркетингу<br/>4. Канали інтерактивного маркетингу<br/>5. Проблеми інтерактивного маркетингу<br/>Тема 2. Основні ресурси Internet<br/>1. Коротка історія створення Internet<br/>2. Ресурси Internet<br/>Тема 3. Користувачі мережі Internet та класифікація Web-серверів<br/>1. Користувачі мережі Internet<br/>2. Сервери управління трафіком<br/>3. Кінцеві сервери<br/>Тема 4. Комунікаційні характеристики середовища Internet<br/>1. Моделі комунікації Internet<br/>2. Pulli Push моделі комунікації Internet<br/>3. Інтерактивність<br/>4. Гіпертекст<br/>5. Мультимедія<br/>6. Ефект присутності<br/>7. Сітьова (мережова) навігація<br/>8. Порівняння комунікаційних характеристик Internet з традиційними ЗМІ<br/>9. Комунікативні характеристики сервісів internet<br/>Тема 5. Інтернет як глобальний електронний ринок<br/>1. Передумови існування глобального електронного ринку<br/>2. Методи забезпечення безпеки<br/>3. Платіжні системи Internet<br/>Тема 6. Концепція маркетингу в середовищі Internet<br/>1. Ступінь участі в середовищі Internet<br/>2. Потреби і попит<br/>3. Internet як засіб комунікації<br/>4. Маркетингові дослідження<br/>5. Товар і товарна політика<br/>6. Ціни і цінова політика<br/>7. Система розподілу, місто продажу та стимулювання збуту<br/>8. Реклама, формування іміджу фірми<br/>9. Сервісне обслуговування, скорочення традиційних накладних витрат і конкуренція<br/>10. Вигідність при використанні Int та бар'єри на шляху бізнесу в середовищі Internet<br/>Тема 7. Побудова системи маркетингу підприємства на основі Web-сервера в середовищі Internet<br/>1. Визначення цілей<br/>2. Планування<br/>3. Початкова реалізація Web-сервера<br/>4. Проведення заходів з залучення відвідувачів на сервер<br/>5. Підтримка сервера і його вдосконалення<br/>6. Оцінка ефективності Web-сервера<br/>Тема 8. Методи реклами Web-Сервера фірми в середовищі Internet<br/>1. Реєстрація Web-сервера в пошукових системах і каталогах<br/>2. Банерна реклама і методи, ефективність, використання та основні операції з банерами<br/>3. Маркетинг з використанням електронної пошти<br/>4. Телеконференції Usenet та реклама на дошках оголошень<br/>5. Партнерські програми<br/>Тема 9. Мобільна торгівля та маркетинг<br/>1. Мобільний зв'язок — основа мобільної торгівлі<br/>2. Сутність і зміст мобільної торгівлі та маркетингу<br/>3. Оплата купівлі продукції в простому режимі роботи мобільного телефону<br/>4. Оплата вартості покупки через WAP<br/>5. Оплата вартості покупки банківською картою через мобільний телефон<br/>Список рекомендованої літератури<br/>Додатки<br/><br/>Анотація:<br/>Навчальний посібник складений у відповідності до вимог програми із дисципліни "Інтерактивний маркетинг" для вищих навчальних закладів і призначена для студентів майбутніх інженерів-економістів що працюватимуть в області міжнародних економічних відносин та маркетингу.<br/><br/>Рекомендовано М-вом освіти і науки України
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Маркетинг
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term електронний покупець
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term інтерактивний маркетинг
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Інтернет
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term реклама
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Студеняк, І. П.
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Міністерство освіти і науки України
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Мукачівський державний університет
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 339.138:004.7(075.8)
Item part Ч-96
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 339.138:004.7(075.8)
Item part Ч-96
Suppress in OPAC
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 25/02/2025 заміна 50.00 365805   339.138:004.7(075.8)/Ч-96 00000028374 25/02/2025 25/02/2025 Книги