Менеджмент туризму : (Запис № 457)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 06635nam a2200241 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 457
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250320174140.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 241003s2022 unr||||||f|||l000 |yukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-617-614-003-0
Terms of availability 280.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 338.486.1(075.8)
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Школа, І. М.
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Менеджмент туризму :
Remainder of title підручник /
Statement of responsibility, etc. І. М. Школа, О. П. Корольчук
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Чернiвцi :
Name of publisher, distributor, etc. Книги – XXI,
Дата видання, розповсюдження тощо 2022
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 464 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>Розділ 1. Туризм як галузь національної економічної системи<br/>Понятійний апарат складових туризму<br/>Організація та розвиток туризму в Україні<br/>Туристично-рекреаційні ресурси України<br/>Організація туризму в зарубіжних країнах<br/>Соціально-економічне значення туризму<br/>Державне регулювання розвитку туризму в Україні<br/>Розділ 2. Класифікація туристичних організацій<br/>Міжнародні туристичні організації<br/>Регіональні туристичні організації<br/>Національні туристичні організації<br/>Розділ 3. Формування та розвиток інфраструктури туризму<br/>Основні чинники впливу на формування та розвиток інфраструктури туризму<br/>Організаційні засади формування та розвитку інфраструктури туризму<br/>Стратегічне управління розвитком інфраструктури туризму<br/>Економіко-математичні моделі розвитку туристично-рекреаційних систем<br/>Прогнозні оцінки розвитку туризму в Україні<br/>Розділ 4. Туристичне підприємство та ефективність його діяльність<br/>Туристичне підприємство<br/>Ризики в туристичній діяльності<br/>Формування туристичного продукту та його просування на ринку<br/>Прогнозування попиту на туристичні продукти<br/>Оцінка ефективності функціонування туристичного підприємства<br/>Розділ 5. Організаційно-економічне забезпечення механізму управління територіальними туристично-рекреаційними комплексами<br/>Маркетингово-соціологічний аналіз ринку рекреаційно-туристичних послуг<br/>Організаційно-управлінський потенціал функціонування територіальних туристично-рекреаційних комплексів<br/>Фінансово-інвестиційний механізм функціонування територіальних туристично-рекреаційних комплексів<br/>Розділ 6. Менеджмент туризму<br/>Менеджмент туристичного підприємства<br/>Менеджмент персоналу туристичної організації<br/>Розділ 7. Стратегія розвитку туристичного бізнесу<br/>Економіка туризму<br/>Зовнішнє середовище туристичної організації<br/>Внутрішнє середовище туристичної організації<br/>Ціноутворення туристичного продукту<br/>Розділ 8. Зовнішньоекономічна діяльність туристичних організацій<br/>Основні тенденції сучасного розвитку світового ринку туристичних послуг<br/>Специфіка зовнішньоекономічної діяльності туристичних підприємств в умовах глобалізації Організаційно-правове забезпечення ЗЕД туристичних підприємств<br/>Конкурентоспроможність туристичних підприємств України<br/>Розділ 9. Міжнародний туризм та його розвиток<br/>Міжнародний туризм та його значення<br/>Види міжнародного туризму<br/>Регіональна та туристична європейська політика<br/>Політика стійкого розвитку туристичних регіонів ЄС<br/>Розвиток міжнародного туризму в окремих країнах<br/><br/><br/>Анотація:<br/>У підручнику розкриваються основні поняття туризму, види, засоби, методи й форми туристичної діяльності; наведена характеристика міжнародних, регіональних та національних туристичних організацій; аналізуються різні аспекти туризму (мотивація туристичних поїздок, формування туристичного продукту та його ціни); розглядається вплив зовнішнього та внутрішнього середовища на ефективність діяльності туристичного підприємства, стратегія діяльності й розвитку туристичної галузі, менеджмент та маркетинг туризму, еволюція розвитку міжнародного туристичного ринку. Для студентів, аспірантів, викладачів та фахівців, що вивчають розвиток й управління туристичної галузі.
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Туристична індустрія
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Корольчук, О. П.
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 338.486.1(075.8)
Item part Ш67
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 338.486.1(075.8)
Item part Ш67
Suppress in OPAC
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 27/02/2025 заміна 280.00 365876   338.486.1(075.8)/Ш67 00000028519 27/02/2025 27/02/2025 Книги