Захист елементів двигунів транспортних засобів від окислення: технологічний аспект (Запис № 5705)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 03377aab a2200337 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 5705
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле UA-KpCNTU
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250527142850.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250423b un |||| |||| 00| | ukr d
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Transcribing agency ЦНТУ
Original cataloging agency UA-KpCNTU
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ukr
245 ## - TITLE STATEMENT
Назва Захист елементів двигунів транспортних засобів від окислення: технологічний аспект
Носій [Текст]
Statement of responsibility, etc. / Ю. В. Дзядикевич, О. Б. Сван, О. П. Захарчук [та ін.]
250 ## - ЗАЯВА ПРО ВИДАННЯ
Відомості про видання Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
Remainder of edition statement Вип. 7(38). Ч. 1.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Дата видання, розповсюдження тощо 2023.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір С. 120-127.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Стаття присвячена проблемі захисту металевих конструкцій елементів двигунів транспортних засобів, а саме лопаток турбін, із тугоплавких металів і сплавів на їх основі від високотемпературного окислення. З метою забезпечення збільшення ресурсу роботи останніх були розроблені багатокомпонентні композиційні покриття на основі тугоплавких сполук, що володіють низькою швидкістю дифузної взаємодії. Розроблено методику і проведено низку досліджень щодо підвищення жаростійкості робочих лопаток турбін. Під час досліджень на робочих поверхнях було сформовано дифузійне боросиліцидне покриття на яке за допомогою шлікерного методу було нанесено шар із дисиліцида молібдена товщиною 120 мкм. Проведені дослідження показали, що при збільшенні товщини (понад 120 мкм) шару дисиліцидної суспензії спостерігалося її відрив від боросилікатної робочої поверхні лопаті турбіни. У зв’язку, з чим встановлено, що товщина шару MoSi2 не повинна перевищувати 120 мікрон.
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term двигуни
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term газотурбінні двигуни
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term дифузне покриття
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term боросиліцидне покриття
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Дзядикевич, Ю. В.
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Сван, О. Б.
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Захарчук, О. П.
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Попович, П. В.
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Розум, Р. І.
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Буряк, М. В.
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Назва Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 7/38. Ч. 1
Міжнародний стандартний номер серіального видання (ISSN) 2664-262X
Place, publisher, and date of publication Кропивницький : ЦНТУ, 2023
Контрольний номер запису 5702
856 ## - ЕЛЕКТРОННЕ РОЗМІЩЕННЯ І ДОСТУП
Універсальний ідентифікатор ресурсу <a href="https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13431">https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13431</a>
Текст посилання Репозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Suppress in OPAC
Тип одиниці Статті

Немає доступних примірників.