Вплив репутації на безпеку підприємств ресторанного господарства (Record no. 5902)

MARC details
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 03473nab a2200301 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 5902
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле UA-KpCNTU
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250528112616.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250505b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Transcribing agency ЦНТУ
Original cataloging agency UA-KpCNTU
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ukr
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Сущенко, О. А
245 ## - TITLE STATEMENT
Назва Вплив репутації на безпеку підприємств ресторанного господарства
Носій [Текст]
Remainder of title / О. А. Сущенко, О. О. Ахмедова, І. О. Єрмаков
250 ## - ЗАЯВА ПРО ВИДАННЯ
Відомості про видання Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.
Remainder of edition statement Вип. 10(43).
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Дата видання, розповсюдження тощо 2023.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір С. 88-98.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note У контексті повсякденного життя існує величезна потреба в зниженні будь-яких ризиків, пов’язаних з життям, відпочинком і роботою. Тому споживачі все більше довіряють лише тим підприємствам, які намагаються мінімізувати ризики та забезпечити безпеку всіма можливими засобами, створюючи таким чином позитивну репутацію у своїй сфері діяльності. У статті розкрито зміст категорії «репутація» підприємств ресторанного господарства як основи формування іміджу та безпеки закладу в умовах невизначеності. Проаналізовано найбільші ресторанні мережі країни, їх репутаційний рейтинг та вплив репутації на сприйняття безпеки. Доведено, що репутація підприємства ресторанного господарства і його впізнаваність в цілому мають позитивний вплив на вартісні показники компанії, впливають на можливості його масштабування, відповідно, репутацією компанії необхідно управляти для посилення її конкурентоспроможності. Визначено, що ділова репутація, впізнаваність бренду і відносно невисокий рівень складності запуску в роботу стають головними чинниками безпечної роботи ресторанних підприємств і можливості подальшого масштабування.
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term репутація
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term безпека
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term бренд
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term загрози
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Ахмедова, О. О.
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Єрмаков, І. О.
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Place, publisher, and date of publication Кропивницький : ЦНТУ, 2023.
Міжнародний стандартний номер серіального видання (ISSN) 2663-1636
Контрольний номер запису 5883
Назва Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 10/43
856 ## - ЕЛЕКТРОННЕ РОЗМІЩЕННЯ І ДОСТУП
Універсальний ідентифікатор ресурсу <a href="https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/15706">https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/15706</a>
Текст посилання Репозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Статті
Suppress in OPAC

No items available.