Товарна інноваційна політика (Запис № 7928)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 05980nam a2200289 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 7928
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле UA-KpCNTU
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250623142158.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250623s2021 unr||||||f|||l000 ||ukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 966-351-121-4
Terms of availability 160.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ukr
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 330.341.1(075.8)
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Щербань, В. М.
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Товарна інноваційна політика
Remainder of title : навч. посіб.
Statement of responsibility, etc. / В. М. Щербань, Л. Д. Козубенко
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Київ:
Name of publisher, distributor, etc. Кондор,
Дата видання, розповсюдження тощо 2021
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 396 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст<br/>Передмова<br/><br/>Розділ 1. Теоретичні основи інноваційної діяльності<br/>1.1. Товар як об'єкт інноваційної діяльності<br/>1.2. Ознаки та властивості інновації<br/>1.3. Аналіз процесів розробки нових товарів<br/><br/>Розділ 2. Аналіз споживчого ринку<br/>2.1. Основні фактори та критерії маркетингового середовища<br/>2.2. Позиціювання інноваційного проекту<br/>2.3. Оцінка масштабу і потенціалу цільового ринку<br/>2.4. Кон'юнктурний аналіз споживчого ринку<br/><br/>Розділ 3. Аналіз методів формування ідей нового продукту<br/>3.1. Визначення та оцінка джерел інноваційної інформації<br/>3.2. Характеристика методів генерування ідей<br/>3.3. Оцінка відповідності ідей вимогам нормативних документів<br/><br/>Розділ 4. Аналіз методів оцінки ідей нового продукту<br/>4.1. Аналіз можливостей фірми для реалізації ідеї<br/>4.2. Модель оцінки комерційних характеристик нового продукту<br/>4.3. Методика перевірки концептуальної ідеї нового продукту<br/><br/>Розділ 5. Аналіз методів оцінки комерційних перспектив нового продукту<br/>5.1. Оцінка перспектив збуту нового продукту<br/>5.2. Аналіз можливостей виробництва нового продукту<br/>5.3. Тестування нового продукту<br/><br/>Розділ 6. Планування інноваційної діяльності<br/>6.1. Стратегічне та оперативне планування<br/>6.2. Планування матеріально-технічного забезпечення<br/>6.3. Оцінка конкурентоспроможності нового товару<br/><br/>Розділ 7. Інженерне забезпечення інноваційної діяльності<br/>7.1. Система забезпечення процесу управління якістю<br/>7.2. Технологічне забезпечення інноваційної діяльності<br/>7.3. Конструкторське забезпечення інноваційної діяльності<br/><br/>Розділ 8. Маркетингові принципи управління інноваційною діяльністю<br/>8.1. Суть і система маркетингового управління інноваційною діяльністю<br/>8.2. Процес маркетингового стратегічного планування<br/>8.3. Процес маркетингового тактичного планування<br/><br/>Література<br/><br/>Анотація:<br/>Навчальний посібник розроблений відповідно до програми курсу «Товарна інноваційна політика», який викладається студентам спеціальностей 7.050108 та 8.050108 «Маркетинг». Зазначений курс є логічним продовженням таких дисциплін як «Товарознавство», «Маркетинг», «Маркетингові дослідження», «Інноваційний менеджмент», «Промисловий маркетинг».<br/>У посібнику подано основні методичні положення товарної інноваційної політики, показано необхідність застосування маркетингових, конструкторських та технологічних інструментів та прийомів у створенні конкурентоспроможних видів товарів.<br/>Навчальний посібник призначений для формування у студенті, аспірантів та фахівців підприємств вміння знаходити нові ідеї та розробити нові товари, що будуть мати успіх у споживача. Може бути корисним для інженерів, бізнесменів, підприємців-практиків та всіх, хто цікавиться проблемами та методиками створення нової продукції.<br/><br/>Рекомендовано М-вом освіти і науки України
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Інноваційна політика
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Інноваційна діяльність
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Товарна політика
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term новий продукт
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Козубенко, Л. Д.
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 330.341.1(075.8)
Item part Щ61
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 330.341.1(075.8)
Item part Щ61
Suppress in OPAC
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 23/06/2025 заміна 160.00 365088   330.341.1(075.8)/Щ61 00000027704 23/06/2025 23/06/2025 Книги