Реклама та її інноваційний розвиток з позицій маркетингового менеджменту (Запис № 7931)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 04131nab a2200289 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 7931
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле UA-KpCNTU
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250623150441.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250623b unr||||| |||| 00| 0 ukr d
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Transcribing agency ЦНТУ
Original cataloging agency UA-KpCNTU
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ukr
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Коваль, Л. А.
245 ## - TITLE STATEMENT
Назва Реклама та її інноваційний розвиток з позицій маркетингового менеджменту
Носій [Текст]
Statement of responsibility, etc. / Л. А. Коваль, Р. І. Жовновач, С. А. Романчук
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Дата видання, розповсюдження тощо 2022.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір С. 129-139.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note На основі аналізу теоретичних джерел розкрито призначення та сутність реклами, її принципи, види реклами. Обґрунтовано роль реклами в реалізації актуальних завдань маркетингового менеджменту. На основі узагальнення наукової думки визначено сутність маркетингового менеджменту. Висвітлено об’єктивність появи та розвитку реклами, а також специфічні особливості розвитку реклами в Україні. Обґрунтовано потребу інноваційного розвитку реклами у XXI столітті. Розкрито сутність термінів «маркетингові інновації», « інноваційний розвиток реклами з позицій маркетингового менеджменту», що полягає передусім у розробці та впровадженні маркетингових інновацій в рекламній діяльності, підпорядкованій цілям та завданням маркетингового менеджменту. Розроблено авторську версію систематизації чинників, які впливають на інноваційний розвиток реклами в системі маркетингового менеджменту. Запропонована схема містить систематизацію чинників впливу на розвиток реклами за низкою ознак: за рівнем впливу (мего-, макро-, мезо-, мікроекономічні чинники); за силою впливу (чинники інтенсивної, помірної, слабкої дії); за характером прояву (чинники прямого і непрямого впливу); за обсягами охоплення споживачів (чинники масштабного, поширеного, обмеженого та вибіркового впливу); за наслідками впливу (чинники негативного і позитивного впливу). За ознакою змістовності чинники, що впливають на інноваційний розвиток реклами, запропоновано об’єднати у такі групи: ринкові, наукові та освітні, економічні, соціальні та демографічні, політичні, організаційні, інноваційні, психологічні, культурні та екологічні.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element маркетинговий менеджмент
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element реклама
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element принципи
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element функції
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Жовновач, Р. І.
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Романчук, С. А.
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Place, publisher, and date of publication Кропивницький : ЦНТУ, 2022.
Назва Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 8/41
Міжнародний стандартний номер серіального видання (ISSN) 2663-1636
Контрольний номер запису 7881
856 ## - ЕЛЕКТРОННЕ РОЗМІЩЕННЯ І ДОСТУП
Універсальний ідентифікатор ресурсу <a href="https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13403">https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13403</a>
Текст посилання Репозитарій ЦНТУ
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Статті
Suppress in OPAC

Немає доступних примірників.