Інформаційні послуги електронних торговельних майданчиків у маркетинговій діяльності (Запис № 7973)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 03645nab a2200277 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 7973
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле UA-KpCNTU
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250627132838.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250627b unr||||| |||| 00| 0 ukr d
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Transcribing agency ЦНТУ
Original cataloging agency UA-KpCNTU
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ukr
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Ніколаєв, І. В.
245 ## - TITLE STATEMENT
Назва Інформаційні послуги електронних торговельних майданчиків у маркетинговій діяльності
Носій [Текст]
Statement of responsibility, etc. / І. В. Ніколаєв, М. М. Загреба, В. А. Вишневська
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Дата видання, розповсюдження тощо 2022.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір С. 56-68.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Маркетингова діяльність може бути представлена послідовністю певних кроків на ринку, що їх має зробити виробник на шляху до споживача. Реалізація цих кроків зазнала докорінних змін завдяки появі мережі Інтернет та електронної комерції. Ринок електронної комерції у світі та Україні, зокрема, активно розвивається та зростає. Бізнес почав переходити в онлайн і на сьогоднішній день покупки в Інтернеті стали дуже поширеними. З розвитком електронної комерції, ринок роздрібної торгівлі зазнав відчутних змін, спостерігається активне зростання онлайн-торгівлі. Якщо раніше основними гравцями були Інтернет-магазини, то сьогодні лідерство забирають собі електронні торговельні майданчики – маркетплейси. В умовах стрімкого розвитку електронної комерції, активного зростання онлайн-торгівлі та появи численних торговельних майданчиків, ефективність маркетингової діяльності напряму залежить від різноманіття та якості інформаційних послуг, що надаються маркетплейсами. У статті вивчено ринок електронних торговельних майданчиків України та проведено їх порівняльний аналіз за чотирма напрямами. Загальний, технічний, комунікативний та маркетинговий аналіз дозволили виявити основні інформаційні послуги маркетплейсів, що надаються у сфері маркетингової діяльності, а також їх переваги та недоліки.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element інформаційні послуги
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element торговельні майданчики
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element маркетингова діяльність
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Загреба, М. М.
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Вишневська, В. А.
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Place, publisher, and date of publication Кропивницький : ЦНТУ, 2022.
Назва Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 8/41
Міжнародний стандартний номер серіального видання (ISSN) 2663-1636
Контрольний номер запису 7881
856 ## - ЕЛЕКТРОННЕ РОЗМІЩЕННЯ І ДОСТУП
Універсальний ідентифікатор ресурсу <a href="https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13397">https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13397</a>
Текст посилання Репозитарій ЦНТУ
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Статті
Suppress in OPAC

Немає доступних примірників.