Social Media Marketing and Advertising Under Conditions of External Military Aggression (Запис № 7993)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 01837nab a2200289 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 7993
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле UA-KpCNTU
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250701134051.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250701b unr||||| |||| 00| 0 eng d
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Transcribing agency ЦНТУ
Original cataloging agency UA-KpCNTU
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title eng
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Zahreba, M
245 ## - TITLE STATEMENT
Назва Social Media Marketing and Advertising Under Conditions of External Military Aggression
Носій [Text]
Statement of responsibility, etc. / M. Zahreba, L. Koval, I. Nikolaiev
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Дата видання, розповсюдження тощо 2022.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір С. 7-19.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Since February 2022, Ukraine has been in a state of constant threat due to a military invasion. In this regard, the activities of enterprises, in particular marketing, require the development of new approaches for survival and development. Social media marketing and advertising can be a particularly powerful tool in these circumstances. The consumer's awareness of the company's news and product range updates, live communication with the client, prompt resolution of controversial and conflicting situations and, in general, constant presence in the information field - this is far from a complete list of advantages that are open to businesses when using social networks. In turn, well-planned targeted advertising allows you to expand the target market almost limitlessly, attracting the most potential age, social and gender groups.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element marketing
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element social networks
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element advertising
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element SMM
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Koval, L.
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Nikolaiev, I.
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Place, publisher, and date of publication Кропивницький : ЦНТУ, 2022.
Назва Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 8/41
Міжнародний стандартний номер серіального видання (ISSN) 2663-1636
Контрольний номер запису 7881
856 ## - ЕЛЕКТРОННЕ РОЗМІЩЕННЯ І ДОСТУП
Універсальний ідентифікатор ресурсу <a href="https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13305">https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13305</a>
Текст посилання Репозитарій ЦНТУ
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Статті
Suppress in OPAC

Немає доступних примірників.