Етика ділового спілкування (Запис № 8704)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 10716nam a2200337 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 8704
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле UA-KpCNTU
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250724094427.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250708s2025 unr||||||f|||l000 ||ukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-966-2025-65-1
Terms of availability 750.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ukr
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 174(075.8)
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Етика ділового спілкування
Remainder of title : навч. посіб.
Statement of responsibility, etc. / В. Г. Воронкова, А. Г. Беліченко, В. В. Мельник, М. А. Ажажа
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Львiв :
Name of publisher, distributor, etc. Магнолія 2006,
Дата видання, розповсюдження тощо 2025
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 311 с.
490 ## - SERIES STATEMENT
Відомості про серію Вища освіта в Україні
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Вступ<br/><br/>Тема 1. Теоретико-методологічні засади аналізу культури ділового спілкування та комунікації<br/>1.1. Зміст і завдання етики ділового спілкування як професійної етики<br/>1.2. Спілкування як наукова і практична проблема<br/>1.3. Професійна культура спілкування в контексті ділового етикету<br/>1.4. Комунікація як життєво важлива складова роботи менеджерів<br/>1.5. Управління комунікаціями в організаціях<br/><br/>Тема 2. Концепція професійної діяльності менеджера та її вплив на етику ділового спілкування<br/>2.1. Професіографія та її місце в системі професійної орієнтації<br/>2.2. Аналіз особливостей професії та її вплив на етику ділового спілкування<br/>2.3. План-схема психологічної характеристики професії менеджера<br/>2.4. Класифікація професій<br/>2.5. Психологічні вимоги до професії керівника-менеджера з точки зору етики ділового спілкування<br/><br/>Тема 3. Психологічна природа культури ділового корпоративного спілкування<br/>3.1. Структура, функції, види та рівні корпоративного спілкування<br/>3.2. Сутність корпоративного спілкування як обміну інформацією<br/>3.3. Загальні правила поведінки з керівництвом, підлеглими, співробітниками, колегами<br/>3.4. Філософські константи психологічної природи корпоративної етики та культури ділового спілкування<br/><br/>Тема 4. Вербальні та невербальні засоби етики ділового спілкування<br/>4.1. Вербальні засоби етики ділового спілкування та мовленнєвий етикет<br/>4.2. Невербальна комунікація в практиці ділових стосунків<br/>4.3. Індивідуальна бесіда як форма ділового спілкування<br/>4.4. Техніка ведення ділових індивідуальних бесід<br/>4.5. Мистецтво слухати як засіб ділового спілкування<br/>4.6. Техніка ведення ділових переговорів<br/>4.7. Конфлікти, шляхи їхнього попередження та розв'язання<br/><br/>Тема 5. Мистецтво ділового спілкування сучасного керівника<br/>5.1. Поняття культури комунікацій у менеджменті<br/>5.2. Комунікаційні бар'єри у менеджменті та шляхи їхнього подолання<br/>5.3. Комунікації у керівництві<br/>5.4. Мистецтво ділового спілкування сучасного керівника<br/>5.5. Сутність адміністративної етики<br/>5.6. Етика державної служби як один із видів професійної етики<br/><br/>Тема 6. Економічна і соціальна ефективність праці менеджера в контексті етики ділового спілкування<br/>6.1. Економічна ефективність праці менеджера<br/>6.2. Соціальна ефективність праці менеджера<br/>6.3. Ефективність роботи керівника в умовах ринку<br/>6.4. Взаємозв'язок ефективності праці менеджера та етики ділового спілкування<br/>6.5. Критерії ефективності управлінської праці в контексті етики ділового спілкування<br/><br/>Тема 7. Саморозвиток особистості як основа розвитку культури ділового спілкування<br/>7.1. Як стати успішним керівником завдяки етиці ділового спілкування<br/>7.2. Як досягти результатів завдяки етиці ділового спілкування<br/>7.3. Як стати успішним менеджером завдяки етиці ділового спілкування<br/>7.4. Як стати лідером завдяки етиці ділового спілкування<br/><br/>Тема 8. Становлення і розвиток етики ділового спілкування підприємця<br/>8.1. Структурні особливості етики ділового спілкування підприємця<br/>8.2. Теоретичні та практичні засади аналізу етики та етикету підприємця<br/>8.3. Ефективність організації робочого часу підприємця<br/>8.4. Ефективність досягнення техніки делегування повноважень<br/>8.5. Ефективність досягнення комунікації та інформації в діяльності підприємця<br/>8.6. Менеджер як професійний керівник<br/><br/>Тема 9. Управлінська діяльність менеджера в контексті етики ділового спілкування<br/>9.1. Менеджер як професія найвищої кваліфікації й культури ділового спілкування<br/>9.2. Функції менеджера в контексті етики ділового спілкування<br/>9.3. Ролі менеджера в контексті етики ділового спілкування<br/>9.4. Причини невдач у кар'єрі менеджера та шляхи підвищення культури ділового спілкування<br/><br/>Висновки<br/>Література<br/>Запитання та завдання для самоконтролю<br/>Література з дисципліни "Етика ділового спілкування"<br/>Додатки. Кодекс честі ділової людини<br/>Етичний кодекс підприємця<br/>Кодекс бізнесмена<br/>Кодекс етики ділового спілкування комерційного банку<br/>Корпоративний кодекс Запорізької державної інженерної академії<br/>НАЙВАЖЛИВІШІ ВИСНОВКИ І ПОРАДИ<br/><br/>Анотація:<br/>У навчальному посібнику сформована концепція етики ділового спілкування, яка розвивається в умовах ринкових стосунків. Ця концепція включає аналіз теоретико-методологічних засад стики ділового спілкування, особливості формування професійної та корпоративної етики, в тому числі адміністративної та управлінської, корпоративної культури та етики державного службовця, психології ділового спілкування та практики ведення переговорів у діловому світі з врахуванням типу особистості учасника перемовин та національного менталітету, стики ділових стосунків, етики ділового спілкування державних службовців, культури мови та мовленнєвого етикету, культури, етики ділового спілкування в міжнародному бізнесі; рекомендацій зі створення іміджу ділової людини. В навчальному посібнику розкриваються поняття і норми мовленнєвого і міжнародного етикету. Особлива увага приділяється конкретним прикладам ведення ділової бесіди у сфері послуг. Розрахований для студентів вищих навчальних закладів, бізнесменів, ділових людей, усіх тих, хто цікавиться створенням свого власного іміджу, командного та результативного менеджменту, розрахований на тих, хто мріє стати результативним топ-менеджером.<br/><br/>Гриф надано М-вом освіти і науки України
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Ділова етика
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Офіційне спілкування
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term менеджери
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term керівники
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term ділове спілкування
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Воронкова, В. Г.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Беліченко, А. Г.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Мельник, В. В.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Ажажа, М. А.
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 174(075.8)
Item part Е88
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 174(075.8)
Item part Е88
Suppress in OPAC
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 24/07/2025 ЦНТУ "Магнолія 2006" 750.00 366188   174(075.8)/Е88 00000028863 24/07/2025 24/07/2025 Книги