Маркетинг у галузях і сферах діяльності : навч. посіб. / за ред. І. М. Буднікевича

Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Київ : ЦУЛ, 2013Опис: 536 сISBN:
  • 978-617-673-192-4
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65-32я7/М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000024678

Зміст:
Торговельний маркетинг
Історичний розвиток концепцій торговельного маркетингу в Україні
Маркетинг народних ремесел та промислів
Банківський маркетинг
Маркетинг у туризмі
Маркетинг індустрії гостинності
Муніципальний маркетинг
Основи сегментування ринку з урахуванням специфіки ринків