Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Бізнес-план у підприємницькій діяльності : навч. посіб. / О. Л. Зарицька, А. В. Симак, В. В. Войцеховська [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Львівська політехніка

Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Львiв : Новий Світ – 2000, 2023Опис: 280 сISBN:
  • 978-617-7519-45-3
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 658:005.511(075.8)/Б59 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000028024
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 658:005.511(075.8)/Б59 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000028025

Зміст:
Тема 1. Бізнес-планування як фактор успішної підприємницької діяльності
1.1. Природа та сутність підприємництва. Основні функції підприємця
1.2. Види підприємницької діяльності
1.3. Форми організації підприємств в Україні та важливість бізнес-планування у підприємницькій діяльності
Тема 2. Бізнес-план у ринковій системі господарювання
2.1. Суть та характеристика бізнес-плану
2.2. Цілі розробки бізнес-плану
2.3. Функції та види бізнес-планів
2.4. Формування інформаційного поля бізнес-плану
2.5. Загальна методологія розробки бізнес-плану: характеристика та призначення початкової, підготовчої та основної стадії бізнес-плану
Тема 3. Підготовча стадія розробки бізнес-плану, SWOT аналіз
3.1. Логіка процесу стратегічного планування на підготовчій стадії
3.2. Оцінка сприятливих зовнішніх можливостей та загроз реалізації бізнес-плану
3.3. Визначення сильних і слабких сторін підприємства (бізнес-плану)
3.4. Сутність та значення SWOT аналізу
3.5. Аналіз стратегічних альтернатив та обрання
Тема 4. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану
4.1. Основні принципи розробки бізнес-плану
4.2. Структура бізнес-плану
4.3. Логіка розробки бізнес-плану
4.4. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес-плану
Тема 5. Міжнародні стандарти бізнес-планів
5.1. Вибір методики складання бізнес-плану
5.2. Стандарти UNIDO
5.3. Стандарти бізнес-плану TACIS
5.4. Стандарти бізнес-плану KPMG
5.5. Стандарти бізнес-плану ЄБРР
5.6. Стандарти бізнес-плану BFM Group
Тема 6. Галузь, підприємство та його продукція
6.1. Загальна характеристика підприємства та його продукції (послуг)
6.2. Опис базових галузевих параметрів
6.3. Дослідження ринку
6.4. Методи прогнозування обсягів продаж
Тема 7. Маркетинг-план
7.1. Мета та логіка розробки маркетинг-плану
7.2. Стратегія маркетингу
7.3. Стратегія збуту та реалізації продукції підприємства
7.4. Фінансові потреби на реалізацію плану маркетингу
7.5. Прогнозовані обсяги продажу
Тема 8. Виробничий план
8.1. Цілі та завдання виробничого плану
8.2. Структура виробничого плану, технологія виробництва, контроль якості виробничого процесу, виробнича програма підприємства
8.3. Формування матеріально-технічної бази
8.4. Нормування ресурсного забезпечення бізнес-плану
Тема 9. Організаційний план
9.1. Основні цілі та завдання організаційного плану
9.2. Структура організаційного плану
9.3. Вибір організаційної структури та визначення потреби в управлінському персоналі
9.4. Календарний план-графік реалізації підприємницького проекту
Тема 10. Оцінка ризиків
10.1. Сутність та види підприємницького ризику
10.2. Структура та цілі розробки розділу "Оцінка ризиків"
10.3. Концепція управління ризиками. Методика оцінки впливу ризиків та напрями їх мінімізації
Тема 11. Фінансовий план
11.1. Значення, зміст і технологія розробки фінансового плану
11.2. Основні табличні форми фінансового плану
11.3. Очікувані фінансові коефіцієнти
11.4. Цілі та завдання презентації бізнес-плану, методологічні основи експертизи бізнес-плану
Тема 12. Стартапи у підприємницькій діяльності
12.1. Сутність та особливості стартап-проектів
12.2. Розробка продукту для стартапу
12.3. Презентування стартап-проекту
Глосарій основних термінів
Тестові завдання для поглибленого вивчення курсу

Анотація:
У навчальному посібнику розглядаються методи підготовки, оформлення та складання бізнес-планів для підприємців, менеджерів-керівників різних ланок управління. Висвітлюється специфіка, результативність й ефективність презентації бізнес-плану перед слухачами та замовниками. Навчальний посібник рекомендований для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування", для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 071 "Облік і оподаткування", також може бути корисним викладачам, аспірантам, науковцям, фахівцям у галузі бізнес-планування, а також всім бажаючим, хто вивчає сучасні проблеми підприємництва та ведення власного бізнесу в умовах глобалізації.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки