Реклама та стимулювання збуту : навч. посіб. / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Київ : ЦУЛ, 2009Опис: 200 сISBN:
  • 978-966-364-870-5
Тематика(и):
Вміст:
і;
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 76я7/Б76 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000020812
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 76я7/Б76 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000020813
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 76я7/Б76 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000020814
Книги Книги Абонемент №1 76я7/Б76 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000022287
Книги Книги Абонемент №1 76я7/Б76 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000022288
Книги Книги Абонемент №1 76я7/Б76 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000024138

Зміст:
Еволюція рекламної діяльності в Україні
Класифікація реклами
Особливості розвитку ринку медіа-реклами в Україні

і;