Бізнес-адміністрування : магістерський курс : підручник / за заг. ред.: Л. Г. Мельника, С. М. Ілляшенка, І. М. Сотник

Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Суми : Університетська книга, 2009Опис: 896 сISBN:
  • 978-966-680-394-1
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.050.1я7/Б59 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000022647

Зміст:
Основи операційного менеджменту
Фінансовий менеджмент
Інвестиційний менеджмент
Паблік рилейшнз в менеджменті
Основи маркетинг
Ціноутворення
Маркетинговий менеджмент
Брендинг товарів та послуг
Економіка ресурсовикористання
Управління розвитком підприємства
Маркетинг інновацій
Потенціал інноваційного розвитку підприємств
Управління інноваційним розвитком
Основи управління інноваційними проектами
Основи формування інноваційно-інформаційної економіки в Україні