Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Основи 3D моделювання і робототехніки : навч. посіб. для провед. практ. занять / М. О. Годунко, А. І. Гречка

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Київ : 7БЦ, 2024Опис: 44 сISBN:
  • 978-617-549-289-5
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги Список(и), у яких присутня ця одиниця: виставка
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 1 (тех. л-ра) 004.92:621.865.8(076.5)/Г59 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000028670
Книги Книги Читальний зал № 1 (тех. л-ра) 004.92:621.865.8(076.5)/Г59 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000028671

Зміст:
Вступ
Технологія 3D друку та її особливості
Що таке роботи і де вони використовуються?
Початок роботи та знайомство з основами 3D моделювання

Проєкт № 1. «Роботик»:
знайомство з 3D простором, методами надання об'єму, проєктування деталей робота, складання конструкції в 3D просторі, друк деталей на 3D принтері та складання готових деталей в одну конструкцію

Проєкт № 2. «Курча»:
проєктування деталей робота, складання конструкції в 3D просторі, друк деталей на 3D принтері, складання готових деталей в одну конструкцію, підключення електронних компонентів

Проєкт № 3. «Вітряк»:
проєктування деталей робота, складання конструкції в 3D просторі, друк деталей на 3D принтері, складання готових деталей в одну конструкцію, підключення електронних компонентів

Проєкт № 4. Маніпулятор «Рука робота»:
проєктування деталей робота, складання конструкції в 3D просторі, друк деталей на 3D принтері, складання готових деталей в одну конструкцію, підключення електронних компонентів, програмування контролера

Проєкт № 5. «Робокар»:
проєктування деталей робота, складання конструкції в 3D просторі, друк деталей на 3D принтері, складання готових деталей в одну конструкцію, підключення електронних компонентів, програмування контролера

Анотація:
У посібнику наведено приклади для проектування моделей та друку їх на 3D принтері від найпростішої до більш складного рівня, без прив'язки до конкретного середовища моделювання. Вчитель або викладач самостійно обирає програму для моделювання та послідовність виконання проектів.
STEAM — це напрям в освіті, який навчає дітей природничих наук, технологій, інженерії, мистецтву та математиці. Виконуючи завдання цього навчального посібника, дитина практично навчиться моделювати в 3D просторі та друкувати на 3D принтері, ознайомиться з основами схемотехніки та програмування, а також зможе реалізувати бізнес-ідеї.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки