Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Маркетингові інформаційні системи та цифрове моделювання в управлінні процесом виведення на ринок нового товару [Текст] / В. Ф. Гамалій, А. Ю. Мінько, С. А. Романчук

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Стаття, складова частинаСтаття, складова частинаМова: українська Серія: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки ; Вип. 6(39) Публікація: Кропивницький : ЦНТУ, 2021.Опис: С. 154-162Тематика(и): Електронне місцезнаходження та доступ: У: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 6/39
Тип одиниці: Статті
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

Стаття присвячена дослідженню маркетингових інформаційних систем та цифрових моделей управління процесом виведення на ринок нового товару. Для досягнення поставленої мети розглянуті загальні характеристики, принципи та класифікація маркетингових інформаційних систем управління, розкриті основні аспекти цифрового моделювання, етапи та їх характеристика. Розглянуте поняття життєвого циклу та його основні моделі. Проаналізована цифрова модель управління процесом виведення на ринок нового товару та її основні складові.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки