Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Економіка підприємства і маркетинг : навч. посіб. для сам. роб. / А. В. Симак, О. Л. Зарицька, Т. Я. Гельжинська, Л. І. Лесик ; М-во освіти і науки України, Львівська політехніка

Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Львiв : Новий Світ – 2000, 2023Опис: 109 сISBN:
  • 978-966-418-304-5
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 658+658.8](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000028027
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 658+658.8](075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000028028

Зміст:
Передмова
1. Підприємство, види підприємств, їх організаційно-правові форми
2. Ринок і продукція. Суть, зміст та види маркетингу підприємства. Маркетингові дослідження
3. Персонал підприємства, продуктивність і оплата праці
4. Капітал підприємства
5. Інвестиції та інвестиційна діяльність підприємства
6. Витрати на виробництво та реалізацію продукції. Фінансово-економічні результати діяльності підприємства
7. Економічна безпека та антикризова діяльність
Питання для самоконтролю
Завдання для самостійної роботи з навчальними посібниками
Тестові завдання за темою
Задачі за темою
Теми рефератів
Список рекомендованої літератури

Анотація:
Навчальний посібник, призначений для самостійної роботи та поглибленого вивчення курсу "Економіка підприємства і маркетинг". Побудова навчального посібника передбачає необхідність самостійного опрацювання наведених літературних джерел при формуванні відповідей на завдання, що сприятиме кращому засвоєнню навчального матеріалу.
Посібник буде корисний студентам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 015 "Професійна освіта", які вивчають економіку підприємства і маркетингу як у процесі вивчення курсу, так і під час підготовки до іспитів або заліків. Також посібник може бути корисним викладачам, аспірантам, фахівцям у галузі професійної освіти, економіки підприємства та маркетингу, а також всім бажаючим, хто вивчає сучасні проблеми підприємництва та маркетингу в умовах глобалізації.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки