Маркетинг : навч. посіб. / М. В. Корж

За: Вид матеріалу: Текст Текст Мова: українська Публікація: Київ : ЦУЛ, 2008Опис: 344 сISBN:
  • 978-966-364-760-9
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.050.2я7/К66 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000020836
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.050.2я7/К66 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000020832
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.050.2я7/К66 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000020833
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.050.2я7/К66 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000020834
Книги Книги Абонемент №1 65.050.2я7/К66 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000020835

Зміст :
Політика життєвого циклу товару
Товарна політика сучасного підприємства
Інноваційна політика у маркетингу
Марочна політика сучасного підприємства
Конкурентоспроможність як маркетинговий показник
Ціноутворення на продукцію фірми
Дослідження конкурентів
Розробка рекламної політики фірми