Маркетинг : навч. посіб. / Н. О. Бородкіна

За: Вид матеріалу: Текст Текст Мова: українська Публікація: Київ : Кондор, 2007Опис: 362 сISBN:
  • 966-351-050-1
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.050.2я7/Б83 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000016582
Книги Книги Абонемент №1 65.050.2я7/Б83 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000016583
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.050.2я7/Б83 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000016584
Книги Книги Абонемент №1 65.050.2я7/Б83 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000016585
Книги Книги Абонемент №1 65.050.2я7/Б83 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000016586

Зміст:
Маркетингова інформаційна система
Вивчення потреб і поведінки споживачів та вибір цільових сегментів
Товарна політика в системі маркетингу
Цінова політика в системі маркетингу
Політика розповсюдження в системі маркетингу
Комунікаційна політика в системі маркетингу