Маркетинг : підручник / С. С. Гаркавенко

За: Вид матеріалу: Текст Текст Мова: українська Публікація: Київ : Лібра, 2007Видання: 5-те вид., допОпис: 720 сISBN:
  • 978-966-7035-89-1
Тематика(и):
Вміст:
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.050.2я7/Г20 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000016663
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.050.2я7/Г20 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000016664

Зміст:
Маркетингові дослідження
Товарна політика
Цінова політика
Політика розподілу
Комунікаційна політика