Маркетинг : Основи теорії та практики : навч. посіб. / В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Мова: українська Публікація: Львiв : Магнолія 2006, 2007Видання: 3-тє вид., випр. і допОпис: 288 сISBN:
  • 966-8340-01-9
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)

Зміст:
Життєвий цикл товарів
Цінова політика
Посередницька діяльність, її роль та класифікація
Маркетинг комунікацій
Маркетингове дослідження
Маркетингове планування