Інвестиційний маркетинг диверсифікованих підприємств : теорія, методологія, практика : монографія / О. В. Калінін ; М-во освіти і науки України, ПДТУ

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Маріуполь, 2020Опис: 291 сISBN:
  • 978-966-607-266-1
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 339.138:330.322/ К17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000027303

Зміст:
Теоретико-методологічні передумови формування і розвитку системи управління інвестиційним маркетингом диверсифікованих підприємств
Методологія формування і розвитку системи управління диверсифікованими підприємствами в умовах глобалізаційних процесів України та світу
Маркетинговий механізм прийняття управлінських рішень щодо інвестицій
Концептуальні та методологічні засади забеспечення управління ризиками диверсифікованих підприємств
Аналіз діяльності диверсифікованих підприємств України
Моделювання маркетингової поведінки інвесторів в межах стратегічного розвитку диверсифікованих підприємств
Економічна складова формування та управління системою інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств