Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Обгрунтування критерію стійкості транспортного потоку на дільницях дорожньої мережі [Текст] / А. Г. Кравцов, Т. Ф. Ларіна, О. М. Горяїнов [та ін.]

Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Стаття, складова частинаСтаття, складова частинаМова: українська Публікація: Кропивницький : ЦНТУ, 2023.Видання: Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 7(38). Ч. 2Опис: С. 222-230Тематика(и): Електронне місцезнаходження та доступ: У: Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 7/38. Ч. 2
Тип одиниці: Статті
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

У роботі отримано критерій оцінки стійкості транспортного потоку на різних ділянках вулично-
дорожньої мережі. Аналіз критерію дозволяє сформулювати параметри, від яких залежить стійкість.
Показано, що на стійкість транспортного потоку впливають щільність та інтенсивність транспортного
потоку. Їх необхідно розраховувати для кожної ділянки дорожньої мережі чи магістралі як коефіцієнти
підсилення. Дано визначення робастності транспортного потоку (англ. robust range) – це безрозмірна
величина, яка характеризує діапазон сталого руху транспортних засобів на ділянках дорожньої мережі з
урахуванням її інфраструктури, щільності та інтенсивності руху без затримок та заторів.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки