Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції, 4 квіт. 2020 р. / [відп. ред. П. В. Захарченко] ; М-во освіти і науки України, КНУБА

Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Київ : КНУБА, 2020Опис: 172 сISBN:
  • 978-611-01-1862-0
Тематика(и):
Тип одиниці: Матеріали конференцій
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Матеріали конференцій Матеріали конференцій Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 33(063)/М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000028638

Зміст:
Тематичний напрям. Підприємництво і торгівля: стратегії, технології, перспективи розвитку
Kavun-Moshkovska O. A. Technological innovations driving the future of retail
Майстренко К. Я., Алавердян Л. М. Розвиток торгових центрів в Україні
Рильник В. О., Алавердян Л. М. Міжнародний ринок керамічної плитки та вплив пандемії коронавірусу на його стан
Романенко О.В., Лозовська В. А. Розвиток малого бізнесу в Україні: стан та проблеми
Сеник Л. Я., Адамович В. А. Франчайзинг як особлива форма успішного ведення бізнесу (на прикладі Львівської майстерні шоколаду)
Сеник Л. Я., Герасимчук М. М. Вендинговий бізнес: зарубіжний досвід та перспективи розвитку в Україні
Чуприна Д.М., Алавердян Л. М. Загальна характеристика нинішнього стану міжнародного туризму
Тематичний напрям. Ідентифікація і фальсифікація товарів
Кайнаш А. П., Будник Н. В. Особливості ідентифікації грибі маринованих
Калашник О. В., Руцький В. О. Маркування труб із пластичних мас
Лемешенко О. О., Юдічева О. П. Шампанське Veuve Clicquot (Вдова Кліко): класифікація та ідентифікація за пакованням і маркованням
Мартосенко М. Г., Кострикіна Н. Ф. Термінологічний аспект ідентифікації верхнього одягу при проведенні судово-товарознавчих експертиз
Сапожник Д. І. Ідентифікація та визначення класифікаційної належності транспортних засобів особистого користування
Сеногонова Л. І., Кондратьєв О. Л. Класифікація виробів кондитерських пряникових для цілей митного оформлення
Стефанова О. М., Юдічева О. П., Ковальчук Ю. І. Значення числа Люссон – Жирара під час ідентифікації рому
Шумський О. В., Беднарчук М. С. Дослідження особливостей класифікації виробів санітарно-технічного призначення за вимогами УКТЗЕД
Шурдук І. В., Берлінова Л. В. Ідентифікація моторних мастил за інформацією на споживчому пакованні при проведенні судово-товарознавчих експертиз
Тематичний напрям. Управління якістю та безпечністю товарів
Басова Ю. О., Кобищан Г. Д., Губа Л. М., Ткаченко А. С. Екологічна сертифікація як засіб гарантування якості продукції
Доманцевич Н. Г., Василишин Л. В. Використання спінених полімерних матеріалів для систем теплоізоляції
Захарченко П. В., Лисенко А. В. Вплив оновленого ДБН на доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення
Лозова Т. М., Вдовичин Р. І., Климів Ю. А. Управління якістю харчових продуктів
Мотузка Ю. М., Романенко О. В., Романенко Р. П. Теоретико-методологічний підхід до управління безпечністю продуктів для ентерального харчування
Романчук А. О., Юдічева О. П. Вплив сезону збирання чайного листя на органолептичні властивості чорного байхового чаю Дарджилінг
Самойленко А. А. Якість масла вершкового
Sienohonova H. I. The influence of the functional composition "Sport Slim" on the athlete's body
Сирохман І. В., Гирка О. І. Меламін і його виявлення в харчових продуктах
Хоменко О. С., Даценко Б. М. Технологічні аспекти виробництва якісних керамічних покриттів
Шпеник Л. П. Підвищення біологічної цінності хлібобулочних виробів з використанням нетрадиційної сировини
Yudicheva O. P., Prodchenko O. L. The raw for gluten-free flour
Яцишин Б. П., Лесько П. В., Янишин А. І. Забезпечення внутрішньоскладських умов зберігання продовольчих товарів
Тематичний напрям. Маркетингові стратегії на ринку товарів та послуг
Березівська Н. С. Вдосконалення управління товарною політикою підприємства
Гавриш О. М. Стратегія маркетингу систем сухого будівництва кнауф
Кордзая Н. Р., Ковалів І. О. Розробка стратегії просування нових батончиків зернових
Луців Н. В., Гриб В. С. Стан ринку полімерних труб в Україні
Луців Н. В., Гуртова К. М. Аналіз тенденцій вітчизняного виробництва кухонних меблів
Ляліна Н. П., Вотченікова О. В., Грабінська М. В. Споживні властивості та оцінка конкурентоспроможності фасадних систем на ринку України
Ляліна Н. П., Вотченікова О. В., Кацан І. В. Маркетингові дослідження ринку інноваційних будівельних матеріалів
Попсуй В. В., Алавердян Л. М. Особливості регулювання рекламної діяльності в мережі Інтернет
Романенко О. В., Алавердян Л. М. Ситуативний маркетинг як спосіб швидкого привертання уваги до бренду або товару
Романенко О. В., Гук А. О. Інтернет-маркетинг: сучасні тренди та інструменти
Стефанова О. М., Самойленко А. А. Сучасний стан та перспективи розвитку ринку соняшникової олії в Україні
Тематичний напрям. Енергозбереження та енергоефективність будівельних товарів і споруд
Демидчук Л. Б. Методи утримання та експертний нагляд за системами теплозабезпечення
Захарченко П. В., Іващенко Ю. В. Застосування виробів з газобетону у зведенні енергоефективних будинків
Захарченко П. В., Огороднік І. В., Назарчук Н. В. Тенденції розвитку енергоефективного будівництва в Україні
Назарчук Н. В., Захарченко П. В. Моніторинг використання виробів з автоклавного ніздрюватого бетону у багатоквартирному житловому будівництві
Омельченко Н. В., Браїлко А. С. Переваги та недоліки сучасних теплоізоляційних матеріалів
Тематичний напрям. ринок нерухомості України: стан та перспективи розвитку
Кривенда В. С., Алавердян Л. М. Огляд стану сучасного ринку складської нерухомості в Києві та передмісті
Тематичний напрям. Логістичні ланцюги в торгівлі будівельними товарами
Кулік А. В., Харсун Л. Г. Аналіз організації управління ланцюгами поставок сантехнічних керамічних виробів до ТОВ "Епіцентр К"
Самойленко А. А. Аналіз організації управління ланцюгами поставок сантехнічних керамічних виробів
Самойленко А. А., Кулік А. В. Оцінка ефективності управління ланцюгами поставок умивальників керамічних ТОВ "Церсаніт Інвест" до ТОВ "Епіцентр К"
Шарко В. В. Інструменти інноваційної та інтеграційної парадигм логістики підприємства
Тематичний напрям. Формування професійних компетентностей товарознавців-комерсантів і маркетологів на сучасному етапі
Бондар-Підгурська О. В., Гаврилюк А. О., Дудка Р. Р. Ефективні комунікації на підприємстві як запорука його успішної маркетингової діяльності в умовах діджиталізації економіки
Захарченко П. В., Юдічева О. П. Використання підходів студентоорієнтованого навчання під час викладання навчальної дисципліни «Технологія торговельних процесів та мерчандайзинг»
Мороз С. Е., Калашник О. В. Індивідуалізація психолого-педагогічної діяльності, як інструмент формування soft skills сучасного фахівця торговельної сфери
Юлічева О. П. Застосування "Годин генія" під час підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"

Анотація:
У збірнику опубліковано матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку". Представлено результати досліджень зі стратегій, технологій та перспектив розвитку підприємництва і торгівлі; ідентифікації і фальсифікації товарів; управління якістю та безпечністю товарів; маркетингових стратегій на ринку товарів та послуг; енергозбереження та енергоефективності будівельних товарів і споруд; стану та перспектив розвитку ринку нерухомості України; логістичних ланцюгів в торгівлі будівельними товарами; формування професійних компетентностей товарознавців-комерсантів і маркетологів на сучасному етапі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки