Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Освіта і гендер : навч.-метод. посіб. / О. В. Желіба ; М-во освіти і науки України, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Мова: українська Публікація: Ніжин : [Лисенко М. М.], 2019Опис: 256 сISBN:
  • 478-617-640-436-1
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 37:305(075.8)/Ж51 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000028787
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „CNTU Library“ Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
37.091.33:004(075.8)/Б90 Інформаційні технології та технічні засоби навчання : навч. посіб. 37.091.33:004(075.8)/М64 Використання сучасних інформаційних технологій: формування мультимедійної компетентності (для спеціальності – Історія) : навч. посіб. / 37.091.64/ А67 Педагогічні основи побудови навчальної літератури в закладах освіти : монографія / 37:305(075.8)/Ж51 Освіта і гендер : навч.-метод. посіб. 37:613(063)/В15 Валеологічна освіта в навчальних закладах України: стан, напрямки й перспективи розвитку зб. наук. пр. ХХ Всукраїн. наук.-практ. конф. Кіровоград. державн. педагогічн. ун-ту ім. В. Винниченка 378:005.6(075.8)/І-54 Імператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту : навч. посіб. / 378:005.6/З-12 Забезпечення якості вищої освіти: практика оцінювання та напрями вдосконалення державної політики у сфері вищої освіти : монографія /

3MICT
ВСТУП

I. ТЕОРІЯ ГЕНДЕРНОЇ ОСВІТИ
Тема 1. Співвідношення освіти, гендеру та політики
Тема 2. Рівність при вступі до навчальних закладів
Тема 3. Рівні умови навчання
Тема 4. Рівні умови викладання
Тема 5. Гендерні стереотипи та упередження в освіті
Тема 6. Прояви гендерної дискримінації та насильства у сфері освіти
Тема 7. Гендерні ролі та стереотипи: навчальна програма, підручник, посібник
Тема 8. Залучення батьків до гендерної освіти

II. МЕТОДИКА ГЕНДЕРНОЇ ПРОСВІТИ
Тема 9. Вивчення гендерних питань в контексті навчальних курсів середньої та вищої школи
Тема 10. Концепції гендерних навчальних курсів
Тема 11. Навчальні технології теорії гендеру
Тема 12. Методика вивчення гендерних стереотипів
Тема 14. Гендерне насильство як об'єкт навчання
Тема 13. Навчальні технології вивчення гендерної дискримінації
Тема 15. Стратегії проектування егалітарного середовища

ПІДСУМКОВЕ ТЕСТУВАННЯ
ЗАГАЛЬНІ ДОДАТКИ

Анотація:
Посібник присвячено теорії гендерної освіти та методиці проведення занять з гендерних студій. Перша частина курсу висвітлює теорію гендерної освіти: співвідношення освіти та гендеру, гендерний вимір вступу, навчання та професійної реалізації у закладах освіти, наявність в освітньому середовищі гендерних проблем та способів їх подолання. Друга частина курсу спрямована на набуття навичок тренера/ки з гендерної освіти: знайомить слухачів та слухачок із місцем гендерних питань в наявних навчальних курсах та гендерними курсами, методикою значення ключових проблем тендеру, таких як гендерні ролі, гендерні стосунки, гендерні стереотипи, гендерна дискримінація, гендерне насильство та гендерно комфортне середовище. Кожна частина містить добірку джерел, запитання та завдання для самоперевірки. Посібник може бути корисним для студентів та магістрантів у галузі наук.

Навчальний посібник розроблений в рамках проєкту Еразмус+ (КА-2) 561785-EPP-1-2015-1-LT-EPPKA2-CBHE-JP «GeSt Гендерні студії: Крок до демократії та миру у сусідніх до ЄС країнах з різними традиціями».

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки