Маркетинг : теорія і практика : навч. посіб. / В. Ф. Гамалій, Г. М. Давидов, Л. А. Коваль, С. А. Романчук

Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Мова: українська Публікація: Кропивницький : Ексклюзив-Систем, 2017Опис: 235 сISBN:
  • 978-966-017-8
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.291.3я7/М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000025977
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.291.3я7/М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000025978
Книги Книги Абонемент №1 65.291.3я7/М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000025974
Книги Книги Абонемент №1 65.291.3я7/М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000026960

Зміст:
Сутність маркетингу та його сучасна концепція
Система, класифікація і характеристики маркетингу
Маркетингові дослідження
Маркетингова товарна політика
Маркетингова цінова політика
Маркетингова політика комунікацій і комплекс маркетингових комунікацій
Маркетингова політика розподілу
Організація і контроль маркетингу. План маркетингу підприємства