Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 339.138:001.8(075.8)/ З-98 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000026531
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 339.138:001.8(075.8)/ З-98 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000026530

Зміст:
Система маркетингових досліджень
Маркетингова інформація
Організація роботи із постачальниками маркетингової інформації
Структура та процес маркетингових досліджень
Методи збирання первинної інформації
Спеціальні дослідницькі техніки
Визначення місткості ринку та його сегментів
Дослідження кон'юнктури ринку
Прогнозні дослідження збуту
Дослідження конкурентного середовища та конкурентів
Дослідження поведінки споживачів Маркетингові дослідження підприємства
Маркетингові дослідження брендів
Маркетингові дослідження у сфері послуг
Програмні продукти в маркетингових дослідженнях