TY - BOOK AU - Ковальчук,С.В. TI - Маркетинг : : навч. посіб. SN - 966-418-131-7 PY - 2016/// CY - Львiв PB - Новий Світ – 2000 KW - Маркетинг KW - маркетингове середовище KW - мережевий маркетинг KW - товари KW - послуги KW - споживча цінність KW - синтетичні маркетингові комунікатори KW - персональний продаж KW - диференціація KW - сегментування KW - ринок KW - трансакції KW - спонсорство N1 - Зміст : Формування теорії маркетингу Становлення та розвиток маркетингу в Україні Еволюція економічної теорії як чинник виникнення та розвитку теорії маркетингу Концепції маркетингу Основні категорії маркетингу Комплекс маркетингу Види маркетингу та їх характеристики Сучасні проблеми маркетингу Глобальний (міжнародний) маркетинг Індивідуальний маркетинг Прямий продаж в Україні. Етика та професійні стандарти Української асоціації прямого продажу Екологічний маркетинг Ризики в маркетингу Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень Теоретичні аспекти маркетингової товарної політики Засади маркетингового ціноутворення Теорія маркетингових комунікацій Теорія маркетингової політики розподілу ER -