TY - BOOK AU - Мунін,Г.Б. AU - Лук'янов,В.О. AU - Гарагонич,В.В. AU - Дишлевий,В.П. ED - Мукачівський державний університет ED - Київський славістичний університет TI - Маркетинг туризму : : підручник SN - 978-966-351-305-8 PY - 2023/// CY - Київ PB - Кондор KW - Туризм KW - туристичний бізнес KW - туристичний ринок N1 - Зміст: Розділ 1. Основи маркетингу туризму 1.1. Основи маркетингу в туристичному бізнесі 1.2. Цілі та завдання маркетингу 1.3. Основи маркетингу туризму 1.4. Основи маркетингу туристичного продукту 1.5. Оцінки й аналіз циклічності та сезонності туристичного ринку Розділ 2. Основи маркетингових досліджень 2.1. Основи маркетингових досліджень 2.2. Проведення маркетингових досліджень 2.3. Маркетингові дослідження цін 2.4. Маркетингові дослідження туристичного продукту 2.5. Перспективи маркетингових досліджень Розділ 3. Маркетингова інформація, методи отримання й обробки 3.1. Маркетингова інформація в туризмі 3.2. Етапи процесу збору та аналізу маркетингової інформації 3.3. Спостереження та його роль при проведенні маркетингових досліджень 3.4. Інші якісні методи 3.5. Експертні методи отримання та оцінки маркетингової інформації та методика генерації ідей 3.6. Соціально-етичні норми в маркетингових дослідженнях Розділ 4. Дослідження поведінки споживача 4.1. Теоретичні аспекти поведінки споживача 4.2. Чинники впливу на купівельну поведінку при придбанні турпродукту 4.3. Типи поведінки споживачів при ухваленні рішення про покупку 4.4. Процес ухвалення рішення про покупку 4.5. Споживча цінність та рівень задоволення очікувань споживачів 4.6. Підходи до вивчення споживачів 4.7. Взаємовідносини зі споживачами Розділ 5. Сегментація туристичного ринку 5.1. Теоретичні аспекти сегментації туристичного ринку 5.2. Цільовий сегмент ринку 5.3. Види сегментації туристичного ринку 5.4. Принципи сегментації 5.5. Методи сегментації 5.6. Процес сегментації Розділ 6. Диференціація туристичного продукту 6.1. Поняття диференціації туристичного продукту 6.2. Вибір стратегії охоплення ринку 6.3. Принципи виведення диференційованих турпродуктів на ринок 6.4. Розробка нового диференційованого турпродукту 6.5. Пошук ідей диференційованих турпродуктів Розділ 7. Позиціонування туристичного продукту 7.1. Позиціонування туристичного продукту 7.2. План позиціонування турпродукту 7.3. Стратегії позиціонування 7.4. Рекомендації щодо позиціонування 7.5. Вибір та реалізація стратегії позиціонування Розділ 8. Маркетингові комунікації в туризмі 8.1. Теорія маркетингової комунікації в туризмі 8.2. Теорія реклами в туризмі 8.3. Види реклами в туризмі 8.4. Паблік рилейшнз Розділ 9. Стратегія маркетингу туризму 9.1. Основи стратегії маркетингу туризму 9.2. Формування маркетингової стратегії 9.3. Стратегії в маркетингу туризму 9.4. Принципи стратегії маркетингу туризму Анотація: У підручнику розглянуті теоретичні та методичні питання та принципи формування маркетингової діяльності у сфері туризму на основі маркетингової теорії та практики сучасного ведення бізнесу. Проаналізована поведінка споживача, та механізми розробки й прийняття рішень у туристичній сфері, доведена необхідність використання сучасних методів маркетингової стратегії. Підручник призначений для студентів та аспірантів, науковців та спеціалістів, що працюють у сфері управління, реклами, маркетингу, франчайзингу, консалтингу та інвестицій в туристичній галузі. Підручник написаний згідно державно-освітнього стандарту та сучасних вимог туристичного бізнесу в Україні й сприятиме підвищенню рівня обслуговування туристів ER -