TY - BOOK AU - Ковальчук,С.В. TI - Маркетинг : : навч. посіб. SN - 966-418-131-7 PY - 2015/// CY - Львiв PB - Новий Світ – 2000 KW - Маркетинг KW - споживча цінність KW - трансакції KW - персональний продаж KW - прямий маркетинг KW - синтетичні маркетингові комунікатори KW - спонсорство N1 - Зміст: Формування теорії маркетингу Становлення та розвиток маркетингу в Україні Еволюція економічної теорії як чинник виникнення та розвитку теорії маркетингу Концепції маркетингу Основні категорії маркетингу Комплекс маркетингу Види маркетингу та їх характеристики Сучасні проблеми маркетингу Глобальний (міжнародний) маркетинг Інтерактивний маркетинг Індивідуальний маркетинг Прямий продаж в Україні. Етика та професійні стандарти Української асоціації прямого продажу Екологічний маркетинг Ризики в маркетингу Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень Перспектива розвитку маркетингових досліджень в Україні Теоретичні аспекти маркетингової товарної політики Засади маркетингового ціноутворення Теорія маркетингових комунікацій Теорія маркетингової політики розподілу ER -