Рекламний менеджмент : навч. посіб. /
С. В. Ковальчук, Р. В. Бойко, А. В. Корюгін
- Львiв : Новий Світ – 2000, 2019
- 270 с.
Зміст: Сутність рекламного менеджменту Кл.слова: маркетингові комунікації Законодавча база рекламної діяльності в Україні Основні класифікаційні ознаки реклами Кл.слова: класифікація реклами, класифікація споживачів (покупців), життєвий цикл товару Психологічні основи рекламного менеджменту Кл.слова: комунікативний простір, рекламні комунікації, процес сприйняття реклами Планування рекламної діяльності рекламодавця Кл.слова: рекламне звернення, копірайтинг, робота з текстом Організація роботи рекламодавця Кл.слова: дослідження цільової аудиторії, рекламний бюджет Класична реклама Кл.слова: газетна реклама, журнальна реклама, радіореклама Кл.слова: телереклама, зовнішня реклама, реклама на транспорті Розробка плану використання засобів масової інформації Кл.слова: рекламні повідомлення Медіа-планування Кл.слова: медіа-план, медіа-канал, медіа-носій Планування і контроль розробки рекламної кампанії