TY - BOOK AU - Ковальчук, С. В. AU - Бойко,Р.В. AU - Корюгін,А.В. TI - Рекламний менеджмент : : навч. посіб. PY - 2019/// CY - Львiв PB - Новий Світ – 2000 KW - Реклама KW - рекламоносії N1 - Зміст: Сутність рекламного менеджменту Кл.слова: маркетингові комунікації Законодавча база рекламної діяльності в Україні Основні класифікаційні ознаки реклами Кл.слова: класифікація реклами, класифікація споживачів (покупців), життєвий цикл товару Психологічні основи рекламного менеджменту Кл.слова: комунікативний простір, рекламні комунікації, процес сприйняття реклами Планування рекламної діяльності рекламодавця Кл.слова: рекламне звернення, копірайтинг, робота з текстом Організація роботи рекламодавця Кл.слова: дослідження цільової аудиторії, рекламний бюджет Класична реклама Кл.слова: газетна реклама, журнальна реклама, радіореклама Кл.слова: телереклама, зовнішня реклама, реклама на транспорті Розробка плану використання засобів масової інформації Кл.слова: рекламні повідомлення Медіа-планування Кл.слова: медіа-план, медіа-канал, медіа-носій Планування і контроль розробки рекламної кампанії ER -