Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект) : навч. посіб. / І. О. Гродзинська, С. Г. Нездоймінов, О. В. Гусєва, А. В. Замкова - Київ : ЦУЛ, 2014 - 264 с.

Зміст:
Сутність та мета дисципліни "Рекреалогія"
Основні концепції рекреалогії
Територіальна рекреаційна система як об'єкт рекреалогії
Природно-ресурсна складова рекреаційної діяльності;
Характеристика водних рекреаційних ресурсів України
Бальнеологічні та біотичні ресурси
Історія розвитку бальнеології в Україні та характеристика мінеральних вод
Методи та типи оцінки природно-рекреаційних ресурсів
Напрями та заходи рекреаційно-оздоровчої діяльності
Туризм як складова сталого розвитку економіки
Заходи щодо збереження біологічного та ландшафтного різноманіття в Україні
Сучасні проблеми формування та функціонування екологічної мережі України
Маркетингові підходи до формування задоволеності споживачів рекреаційних послуг

г;

978-617-673-257-0 125.00 грн.


Відпочинок
Туристична індустрія

підприємства

65.433я7