TY - BOOK AU - Балабанова,Л.В. AU - Юзик,Л.О. TI - Рекламний менеджмент : : підручник T2 - Школа маркетингового менеджменту SN - 978-611-01-0396-1 PY - 2013/// CY - Київ PB - ЦУЛ KW - Реклама N1 - Зміст : Рекламний менеджмент у системі менеджменту підприємств Історичні етапи розвитку реклами Становлення і розвиток рекламного менеджменту в Україні Сутність і функції реклами в системі менеджменту Класифікація реклами Закони реклами. Консолідований кодекс практики реклами та маркетингових комунікацій. Закон України "Про рекламу" Процес рекламної комунікації; Канали поширення рекламних повідомлень Медійно-комунікаційний ринок України Основні засоби поширення реклами Реклама в пресі Реклама на телебаченні Реклама на радіо Зовнішня реклама Виставки та ярмарки "Дірект мейл" (пряме поштове розсилання) Реклама на місці продажу Реклама на транспорті Реклама в Internet Сувенірна реклама Product placement Рекламне звернення: його зміст і структура Створення рекламних заголовків Психологічні аспекти сприйняття рекламного звернення Рекламне дослідження ринку Методи вимірювання охоплення цільової аудиторії Планування рекламної діяльності Стратегічне планування в рекламі Розроблення рекламного бюджету Організація рекламної діяльності підприємства Організація рекламних кампаній Поняття про рекламне агентство, його завдання і функції Види рекламних агентств Контроль рекламної діяльності Оцінювання ефективності рекламної діяльності Економічна ефективність рекламної діяльності Комунікативна ефективність рекламної діяльності Формування ефективної реклами Закон України "Про рекламу" ER -