Методи системного аналізу у кваліметрії навчально-виховного процесу : монографія /
В. В. Камишин, О. М. Рева
- Київ : Інформаційні системи, 2012
- 270 с.
Зміст : Теоретичні основи кваліметрії навчально-виховного процесу Особливості кваліметрії у дидактиці базових компетенцій студентів Принципи системності в аналізі навчально-виховного процесу Критерії цілеспрямованості Кваліфікаційні ознаки проблемних ситуацій і задач прийняття рішень в дидактиці Формалізація ризику і проблемних ситуацій в навчально-виховному процесі Критерії раціональної поведінки систем вироблення рішень Постановка частинних завдань прийняття рішень в навчально-виховному процесі Загальна схема прийняття рішень на заданому рівні декомпозиції навчально-виховного процесу Адаптація методів якості для кваліметрії навчально-виховного процесу Порівняльні характеристики ефективності шкал кваліметрії навчально-виховного процесу Кваліметрія рівнів навчальних досягнень студентів Сучасні проблеми кваліметрії знань Теоретично-методичне забезпечення кваліметрії знань студентів Емпіричні моделі кваліметрії та порівняння рівнів навчальних досягнень студентів у різних оціночних системах Кваліметрія резервів навчального навантаження та мотивації на навчання Кваліметрія недисциплінованості студентів Методи теорії ігор у визначенні оптимальної поведінки учасників конфлікту в діаді "викладач - недисциплінований студент"