Основи бізнесу : навч. посіб. /
Я. С. Ларіна, С. В. Мочерний, В. М. Фомішина, С. І. Чеботар
- Київ : Академія, 2009
- 384 с.
- Альма-матер .
Зміст: Психологічні основи підприємництва та бізнесу Основні типи і форми власності Економічна свобода і бізнес; Бізнес і конкуренція Малий бізнес Маркетинг як концептуальна основа діяльності підприємств Товарна політика підприємства Збутова політика підприємства Комунікаційна політика підприємств Управління фінансами підприємства й оподаткування Економічні ризики у бізнесі Менеджмент у бізнесі Аналіз господарської діяльності підприємств Підприємницька діяльність в агропромисловому комплексі Основи бізнесу у торговельній сфері Підприємництво на ринку банківських послуг Підприємництво на ринку цінних паперів Міжнародні форми бізнесу та державне регулювання підприємництвом Антимонопольна діяльність держави Економічна безпека бізнесу