TY - BOOK AU - Примак,Т.О. TI - PR для менеджерів та маркетологів: навч. посіб. SN - 978-617-673-117-7 PY - 2022/// CY - Київ PB - ЦУЛ KW - Паблік рилейшнз KW - PR-служба KW - PR-агенція KW - PR-кампанія KW - реклама N1 - Зміст: 1. Що таке PR і навіщо він потрібен? 2. PR в системі чи система в PR? 3. Кому віддати пріоритет: власній PR-службі чи PR-агенції? 4. З чого розпочати і як працювати? Алгоритм планування PR-кампанії Діагностування проблеми та проведення ситуативного аналізу Вивчення мети та постановка завдань PR-кампанії Безліч ідей та як з них обрати найкращу? Інформаційна модель — підсумковий документ: правила оформлення 5. Які документи і як підготувати? 5.1. Інформаційний привід — основа підготовки документів для роботи з ЗМ Пресреліз Бекграунд Факт-лист і факт-довідка Лист Стаття Запрошення, проспект, буклет, брошура, листівка 5.2. Інші засоби взаємодії підприємства та ЗМІ Інтерв'ю Пресконференція Брифінг Промова, виступ Переговори Презентації Престур, або День преси Івент-маркетинг 5.3. Внутрішній PR 6. Мислимо стратегічно, плануємо PR-кампанії Позиціонування підприємства, торгової марки, особи Піднесення підприємства, торгової марки, особи Антиреклама, або зниження іміджу Відмежування від конкурентів 7. Комунікативні технології в PR 8. Як оцінити ефективність того, що зроблено? 9. Користі вправи Рекомендована література Анотація: Книга дає конкретні відповіді на запитання, з якими весь час зіштовхуються фахівці у сфері PR: "З чого починати?", "Як з допомогою PR сформувати гідне інформаційне поле компанії?", "Як спланувати і організувати PR-діяльність на підприємстві?", "Які документи підготувати і як їх правильно оформити?", "Які напрями в PR-діяльності слід вважати пріоритетними?", "Як оцінити ефективність того, що вже зроблено?". Велика кількість практичних прикладів, неординарних та цілком реальних ситуацій, з якими часто зіштовхуються вітчизняні підприємства зацікавлюють, викликають азарт та допомагають опанувати матеріал. Книга супроводжується корисними вправами та кейсами для самостійної роботи читача. Книга стане помічником у налагоджуванні PR-діяльності у сфері бізнесу, адресована керівникам підприємств, менеджерам, працівникам відділів маркетингу, PR-служб та агенцій, рекламістам, а також студентам вищих навчальних закладів та аспірантам ER -