Нова світова економіка: менеджмент, технології, стратегії : навч. посіб. / за ред.: Т. О. Зінчук, Н. М. Куцмус - Київ : ЦУЛ, 2022 - 376 с.

Зміст:
Передмова
Розділ 1. Глобальна економіка: теорій та політика
1.1. Моделі розвитку світової економіки
1.2. Глобалізація та антиглобалізація
1.3. Аналітико-статистичний інструментарій розвитку сучасної світової економіки
1.3.1. Сутність аналітичних та статистичних методів дослідження світової економіки
1.3.2. Економіко-математичні методи та вид аналітичних досліджень світових економічних процесів
1.4. Сучасне обличчя глобальної економіки
Розділ 2. Міжнародний менеджмент
2.1. Теоретичний концепт міжнародного менеджменту
2.2. Мережування глобального бізнесу: міжнародні корпорації
2.3. Стратегічний менеджмент міжнародних компаній
2.4. Антикризове управління в міжнародному бізнесі
Розділ 3. Міжнародний бізнес в конкурентному середовищі
3.1. Енциклопедичні основи
3.2. Концепції міжнародного бізнесу
3.3. Діловий протокол та крос-культурний менеджмент
Розділ 4. PR-менеджмент у міжнародних бізнес-структурах
4.1. Вступ до PR-менеджменту
4.2. Міжнародні колективи як об'єкт управління
4.3. Інструменти розвитку персоналу міжнародних компаній
4.4. Стратегії менеджменту людських ресурсів
Розділ 5. Управління міжнародною проектною діяльністю
5.1. Проектний менеджмент: сутність та методологічні засади
5.2. Інституційне забезпечення міжнародної проєктної діяльності
5.3. Організаційні засади управління міжнародною проєктною діяльністю
5.4. Особливості проєктного менеджменту транснаціональних корпорацій
5.5. Управління міжнародною проєктною діяльністю некомерційних організацій
Розділ 6. Технологізація світової економіки
6.1. Еволюція технологічних укладів та нова парадигма глобального економічного розвитку
6.2. Міжнародний трансфер технологій як фактор економічного розвитку
6.3. Електронна комерція в міжнародній торгівлі
6.4. Геоінформаційна система (ГІС) в міжнародному бізнесі
6.5. Цифрова трансформація сільських територій в міжнародному контексті
6.6. Технології міжнародного банкінгу
Розділ 7. Соціальна відповідальність міжнародних компаній
7.1. Генеза та теоретичні засади формування інституту соціальної відповідальності
7.2. Соціальна відповідальність аграрного бізнесу як стратегічного вектору розвитку економіки
7.3. Моделі соціальної відповідальності в міжнародному бізнесі
7.4. Світові практики реалізації корпоративної соціальної відповідальності та їх впровадження в Україні
Розділ 8. Менеджмент економічної та інформаційної безпеки у міжнародному бізнес-середовищі
8.1. Концепція економічної безпеки країни у міжнародному бізнес-середовищі
8.2. Складові економічної безпеки в умовах сучасних глобальних викликів
8.3. Забезпечення інформаційної безпеки, як одна із головних складових сталого функціонування національної економічної інфраструктури

Анотація:
У навчальному посібнику відображені актуальні питання функціонування світової економіки; застосування технологій та менеджменту у міжнародному бізнесі з урахуванням особливостей глобального крос-культурного середовища; стратегічного та
антикризового управління транснаціональними корпораціями, економічною й інформаційною безпекою, міжнародною проектною діяльністю; технологізації та цифрової трансформації економічних процесів, застосування електронної комерції.
Видання розраховане на здобувачів вищої освіти, викладачів, фахівців у сфері міжнародного бізнесу та менеджменту.


978-611-01-2412-6 560.00 грн.


Світова економіка
Глобалізація
Менеджемент

глобальна економіка міжнародні корпорації міжнародні компанії міжнародний бізнес крос-культурний менеджмент PR-менеджмент проєктний менеджмент міжнародний трансфер технологій електронна комерція міжнародний банкінг соціальна відповідальність економічна безпека

339.9(075.8)