Менеджмент зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності (для магістрів) : навч. посіб. / за ред. К. В. Ковтуненко ; М-во освіти і науки України, ОНПУ - Київ : ЦУЛ, 2018 - 504 с.

Зміст:
Вступ Розділ 1. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
1.1. Загальна характеристика менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
1.2. Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
1.3. Функціональне забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Розділ 2. Міжнародний фінансовий менеджмент
2.1. Сутність міжнародного фінансового менеджменту
2.2. Специфіка зовнішнього середовища прийняття рішень щодо ефективного розподілу фінансових коштів та їх збільшення
2.3. Загальні напрями міжнародного фінансового менеджменту
Розділ 3. Міжнародні кредитно-розрахункові та валютні операції
3.1. Валютний курс у системі міжнародних кредитно-розрахункових та валютних операцій
3.2. Платіжний баланс країни
3.3. Валютні операції "спот". Форвардні валютні операції. Валютні операції "своп"
Розділ 4. Міжнародний маркетинг
4.1. Сутність, задачі й особливості міжнародного маркетингу
4.2. Види міжнародного маркетингу
4.3. Мотиви початку експортної діяльності
4.4. Етапи інтернаціоналізації
4.5. Моделі виходу на закордонний ринок
4.6. Міжнародні маркетингові дослідження
4.7. Міжнародна сегментація та стратегії проникнення на зарубіжіні ринки
Розділ 5. Менеджмент міжнародної торгівлі
5.1 Загальна характеристика менеджменту міжнародної торгівлі
5.2 Форми і методи організації міжнародної торгівлі
5.3 Тарифні та нетарифні методи регулювання міжнародної торгівлі
Розділ 6. Управління ризиками зовнішньоекономічної діяльності
6.1 Інтеграційні та глобалізаційні процеси як передумова формування високоризикового середовища в Україні
6.2 Визначення ризику зовнішньоекономічної діяльності підприємства як економічної категорії
6.3 Класифікаційні ознаки ризиків
6.4 Управління ризиками зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Розділ 7. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства
7.1 Базові альтернативи та парадигма розвитку інноваційно-інвестиційної стратегії підприємства
7.2 Типологія функціональних стратегій у стратегічному управлінні інноваційним розвитком підприємства
7.3 Матричні методи стратегічного аналізу інноваційного розвитку підприємства
Розділ 8. Управління інтелектуальним капіталом підприємства
8.1 Сутність та зміст інтелектуального капіталу
8.2 Інтелектуальний капітал у складі ресурсів підприємства
8.3 Аудит інтелектуального капіталу
Розділ 9. Мотивація інноваційної діяльності
9.1 Поняття категорії "інновація"
9.2 Основні теорії потреб і мотивацій
9.3 Матеріальне стимулювання персоналу
9.4 Мотивація інноваційної діяльності персоналу
Розділ 10. Управління інноваційними витратами підприємства
10.1 Економічна сутність, класифікація та система управління інноваційними витратами
10.2 Постановка бюджетного управління інноваційними витратами на підприємстві в умовах комплаєнс-контролю
10.3 Інструментальна база забезпечення досягнення цільових показників за критерієм оптимізації інноваційних витрат
Розділ 11. Управління інноваційними проектами
11.1 Основи управління інноваційними проєктами в системі менеджменту організації
11.2 Обгрунтування інноваційного проекту (методика UNIDO)
11.3 Планування інноваційного проекту
11.4 Управління часом виконання інноваційного проекту
11.5 Планування ресурсного забезпечення проекту
11.6 Контролювання виконання інноваційного проекту
11.7 Управління ризиками інноваційних проектів
11.8 Управління якістю інноваційного проекту
11.9 Управління персоналом в інноваційних проектах
Розділ 12. Маркетинг інновацій
12.1 Інновації, як фактор конкуренції
12.2 Особливості маркетингу інновацій
12.3 Цілі, функції, завдання маркетингу інновацій
12.4 Споживачі інновацій та життєвий цикл інновації
Розділ 13. Інноваційна політика
13.1 Структура національної інноваційної системи
13.2 Інфраструктура інноваційної діяльності
13.3 Інноваційна політика як засіб утвердження інноваційної моделі розвитку економіки
13.4 Державне регулювання та управління інноваційною діяльністю

Анотація:
В навчальному посібнику представлені основні навчальні дисципліни для підготовки магістрів за спеціальністю 073 "Менеджмент", спеціалізаціями "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності", "Менеджмент інноваційної діяльності". Особливу увагу приділено менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, міжнародному маркетингу, менеджменту міжнародної торгівлі, управлінню ризиками зовнішньоекономічної діяльності, стратегічному управлінню інноваційним розвитком підприємства, мотивації інноваційної діяльності, управлінню інноваційними витратами, а також управлінню інноваційними проектами.
Розраховано на студентів, аспірантів, викладачів та фахівців-практиків у галузі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності та менеджменту інноваційної діяльності.

978-617-673-731-5 420.00 грн.




Зовнішньоекономічна діяльність
Інноваційна діяльність
Менеджмент

фінансовий менеджмент міжнародні операції міжнародний маркетинг торгівля підприємства інновації

005:[339.9+330.341.1](075.8)