TY - BOOK AU - Школа,І.М. AU - Корольчук,О.П. TI - Менеджмент туризму : : підручник SN - 978-617-614-003-0 PY - 2022/// CY - Чернiвцi PB - Книги – XXI KW - Туристична індустрія N1 - Зміст: Розділ 1. Туризм як галузь національної економічної системи Понятійний апарат складових туризму Організація та розвиток туризму в Україні Туристично-рекреаційні ресурси України Організація туризму в зарубіжних країнах Соціально-економічне значення туризму Державне регулювання розвитку туризму в Україні Розділ 2. Класифікація туристичних організацій Міжнародні туристичні організації Регіональні туристичні організації Національні туристичні організації Розділ 3. Формування та розвиток інфраструктури туризму Основні чинники впливу на формування та розвиток інфраструктури туризму Організаційні засади формування та розвитку інфраструктури туризму Стратегічне управління розвитком інфраструктури туризму Економіко-математичні моделі розвитку туристично-рекреаційних систем Прогнозні оцінки розвитку туризму в Україні Розділ 4. Туристичне підприємство та ефективність його діяльність Туристичне підприємство Ризики в туристичній діяльності Формування туристичного продукту та його просування на ринку Прогнозування попиту на туристичні продукти Оцінка ефективності функціонування туристичного підприємства Розділ 5. Організаційно-економічне забезпечення механізму управління територіальними туристично-рекреаційними комплексами Маркетингово-соціологічний аналіз ринку рекреаційно-туристичних послуг Організаційно-управлінський потенціал функціонування територіальних туристично-рекреаційних комплексів Фінансово-інвестиційний механізм функціонування територіальних туристично-рекреаційних комплексів Розділ 6. Менеджмент туризму Менеджмент туристичного підприємства Менеджмент персоналу туристичної організації Розділ 7. Стратегія розвитку туристичного бізнесу Економіка туризму Зовнішнє середовище туристичної організації Внутрішнє середовище туристичної організації Ціноутворення туристичного продукту Розділ 8. Зовнішньоекономічна діяльність туристичних організацій Основні тенденції сучасного розвитку світового ринку туристичних послуг Специфіка зовнішньоекономічної діяльності туристичних підприємств в умовах глобалізації Організаційно-правове забезпечення ЗЕД туристичних підприємств Конкурентоспроможність туристичних підприємств України Розділ 9. Міжнародний туризм та його розвиток Міжнародний туризм та його значення Види міжнародного туризму Регіональна та туристична європейська політика Політика стійкого розвитку туристичних регіонів ЄС Розвиток міжнародного туризму в окремих країнах Анотація: У підручнику розкриваються основні поняття туризму, види, засоби, методи й форми туристичної діяльності; наведена характеристика міжнародних, регіональних та національних туристичних організацій; аналізуються різні аспекти туризму (мотивація туристичних поїздок, формування туристичного продукту та його ціни); розглядається вплив зовнішнього та внутрішнього середовища на ефективність діяльності туристичного підприємства, стратегія діяльності й розвитку туристичної галузі, менеджмент та маркетинг туризму, еволюція розвитку міжнародного туристичного ринку. Для студентів, аспірантів, викладачів та фахівців, що вивчають розвиток й управління туристичної галузі ER -