TY - BOOK AU - Вовк,Н. ED - Міністерство освіти і науки України ED - Національний університет "Львівська політехніка" TI - Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : : навч. посіб. T2 - Інформація. Комунікація. Документація SN - 978-617-7519-63-7 PY - 2021/// CY - Львiв PB - Новий Світ – 2000 KW - Інформаційні послуги KW - Маркетинг KW - інформаційних маркетинг KW - інформація KW - інформаційні продукти KW - маркетингові комунікації KW - інформаційне підприємство N1 - Зміст: Вступ Тема 1. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг як складова маркетингової стратегії підприємства 1.1. Визначення основних понять 1.2. Суть інформаційного маркетингу на підприємстві 1.3. Об'єкти і суб'єкти маркетингу 1.4. Маркетингове середовище 1.5. 4P Тема 2. Інформаційний продукт як товар, що надається суб'єктам ринку 2.1. Інформація — основний атрибут діяльності інформаційного маркетингу 2.2. Характеристика та класифікація інформаційних продуктів і послуг 2.3. Життєвий цикл продукту 2.4. Методи дослідження маркетингової комунікації Тема 3. Ринок інформаційних продуктів і послуг 3.1. Характеристика інформаційного ринку 3.2. Типи організаційних структур на ринку 3.3. Стратегії маркетингу Тема 4. Планування маркетингової діяльності в інформаційній галузі 4.1. Продуктова інновація як основний метод конкурентної боротьби 4.2. Організація збуту інформаційного продукту 4.3. Просування інформаційних товарів на ринок 4.4. Стратегії боротьби за споживачів 4.5. Планування маркетингової діяльності Тема 5. Сегментування ринку та позиціонування товару 5.1. Критерії сегментації 5.2. Методи сегментації 5.3. Вибір цільового ринку та стратегії його охоплення 5.4. Вибір цільового сегмента та стратегії його охоплення 5.5. Позиціонування товару Тема 6. Рекламна діяльність для стимулювання збуту інформаційних продуктів і послуг 6.1. Формування іміджу інформаційного підприємства та його товару 6.2. Сутність і функції реклами 6.3. Канали розповсюдження рекламного повідомлення 6.4. Основні засоби розповсюдження реклами Тема 7. Рекламне звернення: його зміст і структура 7.1. Рекламне звернення як інструмент досягнення мети рекламної діяльності 7.2. Процес створення рекламного звернення 7.3. Створення рекламних заголовків Тема 8. Інтернет-маркетинг 8.1. Використання Internet у маркетинговій діяльності фірми 8.2. Використання Інтернет у збутовій діяльності фірми Тема 9. Маркетинг у соціальних мережах 9.1. Основи Social Media Marketing 9.2. Моніторинг соціальних мереж і блогів 9.3. Оцінка ефективності 9.4. Реалізація SMM кампанії Питання для самоконтролю Практичні роботи Термінологічний словник Список використаної літератури Анотація: Навчальний посібник "Маркетинг інформаційних продуктів і послуг" має на меті формування у студентів необхідних теоретичних і практичних знань з питань просування інформаційних продуктів і послуг на ринок, їх популяризації серед цільової аудиторії; набуття практичних умінь і навичок, необхідних для організації PR-кампанії зі збуту інформаційних продуктів і послуг ER -