TY - BOOK AU - Юхименко,П.І. AU - Даниленко,А.С. AU - Батажок,С.Г. AU - Василенко,О.І. AU - Вихор,М.В. AU - Гринчук,Ю.С. AU - Житник,Т.П. AU - Заболотний,В.С. AU - Загурський,О.М. AU - Зубченко,В.В. AU - Задорожна,Р.П. AU - Коваль,Н.В. AU - Лазебник,Л.Л. AU - Новікова,В.В. AU - Однорог,М.А. AU - Паска,І.М. AU - Понедільчук,Т.В. AU - Приходько,Т.В. AU - Рибак,Н.О. AU - Сатир,Л.М. AU - Сокольська,Т.В. AU - Хахула,Л.П. AU - Шемігон,О.І. ED - Міністерство освіти і науки України ED - Білоцерківський національний аграрний університет TI - Конкурентоспроможність підприємства : : підручник SN - 978-611-01-1731-9 PY - 2022/// CY - Київ PB - ЦУЛ KW - Підприємства KW - Конкуренція KW - конкурентоспроможність KW - конкурентні переваги N1 - Зміст: Вступ Тема 1. Теоретичні концепти конкурентоспроможності 1.1. Еволюція теоретичних домінантів конкурентоспроможності 1.2. Економічна сутність поняття конкурентоспроможність 1.3. Інституціональні фактори конкурентоспроможності Тема 2. Державне регулювання конкуренції 2.1. Конкурентна політика держави та її елементи 2.2. Інституціональне середовище конкурентної політики в Україні 2.3. Організаційне забезпечення конкурентної політики в Україні Тема 3. Діагностика конкурентного середовища підприємства 3.1. Аналіз конкурентного середовища підприємства 3.2. Діагностика макро- та мікросередовища функціонування підприємства 3.3. Аналіз діяльності підприємств конкурентів Тема 4. Визначення потенціалу конкурентоспроможності підприємства 4.1. Загальна характеристика потенціалу підприємства 4.2. Теоретичні основи формування потенціалу як інтегрованої економічної системи 4.3. Сучасні тенденції зміни й оптимізації структури потенціалу підприємств 4.4. Потенціал конкурентоспроможності підприємства 4.5. Організаційні засади інформаційної системи управління потенціалом підприємства Тема 5. Формування конкурентних переваг підприємства 5.1. Складові конкурентоспроможності підприємства 5.2. Шляхи досягнення конкурентних переваг підприємства Тема 6. Методи забезпечення конкурентних переваг підприємства 6.1. Класифікація й сутність основних методів управління конкурентними перевагами 6.2. Методи аналізу конкурентних переваг 6.3. Формування конкурентних переваг об'єктів на підставі їхньої ексклюзивної цінності 6.4. Аналіз конкурентоспроможності фірми за Ж.-Ж. Ламбеном Тема 7. Технологія забезпечення конкурентних переваг підприємства 7.1. Конкурентна стратегія та показники, що впливають на її вибір 7.2. Стратегії інноваційного розвитку як важливого чинника забезпечення конкурентоспроможності підприємства 7.3. Технологія формування стратегії нових конкурентних переваг підприємства Тема 8. Особливості управління конкурентоспроможністю продукції 8.1. Дефінітивна складова конкурентоспроможності товару 8.2. Фактори, чинники та критерії конкурентоспроможності товару 8.3. Методи оцінки конкурентоспроможності продукції Тема 9. Управління конкурентоспроможністю підприємства 9.1. Стратегічна мета конкурентоспроможності підприємства 9.2. Система управління конкурентоспроможністю підприємства Тема 10. Соціальна відповідальність і конкурентоспроможність підприємства 10.1. Концепція соціально відповідальної конкурентоспроможності підприємства 10.2. Соціальні параметри конкурентоспроможності 10.3. Принципи соціальної відповідальності та доцільність їх впровадження 10.4. Модель соціально орієнтованої конкурентоспроможності 10.5. Конкурентні переваги в умовах соціально відповідального підприємства Тема 11. Розроблення і реалізація програм підвищення конкурентоспроможності 11.1. Концепція розробки та забезпечення реалізації програми підвищення конкурентоспроможності підприємства 11.2. Процес та етапи розробки програми підвищення конкурентоспроможності 11.3. Програми підвищення конкурентоспроможності галузі та країни 11.4. Вітчизняний підхід до забезпечення конкурентоспроможності національної економіки 11.5. Міжнародний досвід реалізації програм підвищення конкурентоспроможності Тема 12. Менеджмент якості як фундамент забезпечення конкурентоспроможності підприємства 12.1. Якість як головний фактор конкурентоспроможності 12.2. Ідеологія менеджменту якості 12.3. Стандартизація як елемент загального управління якістю Анотація: Підручник присвячений розробці теоретичних і методичних засад конкурентоспроможності підприємства, що має теоретичне та прикладне значення. Підготовлено відповідно до програми курсу для вишів України. Становить науковий та практичний інтерес для вчених-економістів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів Для студентів закладів вищої освіти спеціальностей 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології), 015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості), вчителів технологій та викладачів професійних ліцеїв, а також фахівців, які працюють в галузі виготовлення швейних виробів ER -