000 03561nab a2200325 i 4500
001 154
003 UA-KpCNTU
005 20250516141852.0
008 250103b un ||||s |||| 00| | ukr d
040 _cЦНТУ
041 _aukr
245 _aНапружено-деформований стан поверхневого шару деталей при реалізації триботехнологій припрацювання і відновлення
_h[Текст]
_c / В. В. Аулін, С. В. Лисенко, А. В. Гриньків [та ін.]
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 1(32).
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2019
300 _aС. 103-113.
500 _aЗ теоретичної точки зору розглянуто вплив триботехнологій припрацювання і відновлення на формування напружено-деформованого стану поверхневих шарів спряжених деталей систем і агрегатів транспортних засобів. Визначено, що переважна більшість їх трибоспряжень працюють в умовах пластичного насиченого або ненасиченого контактів. Модифікований поверхневий шар сформований реалізацією триботехнологій припрацювання і відновлення спряжених деталей розглядали як конструктивно-ортотропні оболонки. Враховуючи систему діючих сил і моментів сил показано, що вони задовольняють рівнянням рівноваги, що характерні для тонких однорідних оболонок Компоненти напруження і деформації поверхневого шару отримані відповідно до узагальненого закону Гука, з урахуванням гіпотези Кірхгофа-Ляве. Ці вирази можна використовувати для оцінки напружено-деформованого стану спряжених поверхонь деталей при їх модифікуванні або впливі в процесі реалізації триботехнологій припрацювання та відновлення для підвищення їх ресурсу.
653 _aнапружено-деформований стан
653 _aтриботехнічне припрацювання
653 _aтриботехнічне відновлення
653 _aмоделювання
700 _aАулін, В. В.
700 _aЛисенко, С. В.
700 _aГриньків, А. В.
700 _aЯцун, В. В.
700 _aСкриннік, І. О.
700 _aГупка, А. Б.
773 0 _dКропивницький ЦНТУ 2019
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки, Вип. 1/32
_w35
_x2664-262X
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/9056
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c104
_d104