000 04482nam a2200277 i 4500
001 1045
003 UA-KpCNTU
005 20250603154347.0
008 180914s2016 unr||||||f|||l000 ||ukr d
020 _a978-617-7278-48-0
_c100.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
041 _aukr
080 _a005-026.15(075.8)
100 1 _aСамокиш, О. В.
245 0 0 _aКреативний менеджмент :
_bнавч. посіб. /
_cО. В. Самокиш
260 _aКиїв :
_bКондор,
_c2016
300 _a203 с.
500 _aЗміст: Вступ Розділ 1. Теоретичні засади креативного менеджменту 1.1. Природа креативності 1.2. Креативний менеджмент у системі менеджменту 1.3. Особливості креативності в бізнесі 1.4. Креативність у контексті людського та інтелектуального капіталу 1.5. Необхідність креативності в ухваленні рішень Розділ 2. Творчий потенціал особистості 2.1. Сутність творчого потенціалу особистості 2.2. Складові творчого потенціалу особистості 2.3. Характеристика творчого процесу людини 2.4. Чинники розвитку творчих здібностей особистості Розділ 3. Джерела та методи генерування ідей 3.1. Джерела виникнення креативних ідей 3.2. Методи психологічної активізації мислення 3.3. Методи систематизованого пошуку ідей 3.4. Методи спрямованого пошуку Розділ 4. Формування й управління креативною командою 4.1. Колективна творчість 4.2. Формування та функціонування команд 4.3. Ефективність функціонування команд Розділ 5. Методи колективного генерування ідей 5.1. Класифікація методів колективного генерування ідей 5.2. Асоціативні методи колективного генерування ідей 5.3. Аналогові методи колективного генерування ідей Розділ 6. Управління креативною організацією 6.1. Риси креативної організації 6.2. Активізація креативності в організації 6.3. Розвиток персоналу креативної організації Глосарій Питання для самоконтролю Тестові завдання Анотація: У навчальному посібнику висвітлено засади креативізації менеджменту організації. Розглядаються теоретичні аспекти й практичне застосування знань з креативного менеджменту, розкрита сутність креативності та креативного менеджменту. Наведене широкий інструментарій та прийоми психологічної активізації мислення й генерування ідей, особливості функціонування команд й управління креативною організацією. Призначений для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр", спеціальності "Менеджмент інноваційної діяльності". Буде корисним всім, хто цікавиться проблемами надання менеджменту більш творчого характеру.
650 0 4 _aМенеджмент
650 0 4 _aКреативність
653 _aприйняття рішень
653 _aтворчість
852 _h005-026.15(075.8)
_iС17
942 _2udc
_cBKS
_h005-026.15(075.8)
_iС17
_n0
999 _c1045
_d1045