000 07129nam a2200313 i 4500
001 120
003 OSt
005 20250227090915.0
008 240926s2023 unr ||f|||l000 |yukr d
020 _a978-966-351-305-8
_c180.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a338.48:659.1(075.8)
100 1 _aМунін, Г. Б.
245 0 0 _aМаркетинг туризму :
_bпідручник /
_cГ. Б. Мунін, В. О. Лук'янов, В. В. Гарагонич ; під заг. ред. В. П. Дишлевого ; МДУ, КСУ, Ін-т економіки та управління
260 _aКиїв :
_bКондор,
_c2023
300 _a432 с.
500 _aЗміст: Розділ 1. Основи маркетингу туризму 1.1. Основи маркетингу в туристичному бізнесі 1.2. Цілі та завдання маркетингу 1.3. Основи маркетингу туризму 1.4. Основи маркетингу туристичного продукту 1.5. Оцінки й аналіз циклічності та сезонності туристичного ринку Розділ 2. Основи маркетингових досліджень 2.1. Основи маркетингових досліджень 2.2. Проведення маркетингових досліджень 2.3. Маркетингові дослідження цін 2.4. Маркетингові дослідження туристичного продукту 2.5. Перспективи маркетингових досліджень Розділ 3. Маркетингова інформація, методи отримання й обробки 3.1. Маркетингова інформація в туризмі 3.2. Етапи процесу збору та аналізу маркетингової інформації 3.3. Спостереження та його роль при проведенні маркетингових досліджень 3.4. Інші якісні методи 3.5. Експертні методи отримання та оцінки маркетингової інформації та методика генерації ідей 3.6. Соціально-етичні норми в маркетингових дослідженнях Розділ 4. Дослідження поведінки споживача 4.1. Теоретичні аспекти поведінки споживача 4.2. Чинники впливу на купівельну поведінку при придбанні турпродукту 4.3. Типи поведінки споживачів при ухваленні рішення про покупку 4.4. Процес ухвалення рішення про покупку 4.5. Споживча цінність та рівень задоволення очікувань споживачів 4.6. Підходи до вивчення споживачів 4.7. Взаємовідносини зі споживачами Розділ 5. Сегментація туристичного ринку 5.1. Теоретичні аспекти сегментації туристичного ринку 5.2. Цільовий сегмент ринку 5.3. Види сегментації туристичного ринку 5.4. Принципи сегментації 5.5. Методи сегментації 5.6. Процес сегментації Розділ 6. Диференціація туристичного продукту 6.1. Поняття диференціації туристичного продукту 6.2. Вибір стратегії охоплення ринку 6.3. Принципи виведення диференційованих турпродуктів на ринок 6.4. Розробка нового диференційованого турпродукту 6.5. Пошук ідей диференційованих турпродуктів Розділ 7. Позиціонування туристичного продукту 7.1. Позиціонування туристичного продукту 7.2. План позиціонування турпродукту 7.3. Стратегії позиціонування 7.4. Рекомендації щодо позиціонування 7.5. Вибір та реалізація стратегії позиціонування Розділ 8. Маркетингові комунікації в туризмі 8.1. Теорія маркетингової комунікації в туризмі 8.2. Теорія реклами в туризмі 8.3. Види реклами в туризмі 8.4. Паблік рилейшнз Розділ 9. Стратегія маркетингу туризму 9.1. Основи стратегії маркетингу туризму 9.2. Формування маркетингової стратегії 9.3. Стратегії в маркетингу туризму 9.4. Принципи стратегії маркетингу туризму Анотація: У підручнику розглянуті теоретичні та методичні питання та принципи формування маркетингової діяльності у сфері туризму на основі маркетингової теорії та практики сучасного ведення бізнесу. Проаналізована поведінка споживача, та механізми розробки й прийняття рішень у туристичній сфері, доведена необхідність використання сучасних методів маркетингової стратегії. Підручник призначений для студентів та аспірантів, науковців та спеціалістів, що працюють у сфері управління, реклами, маркетингу, франчайзингу, консалтингу та інвестицій в туристичній галузі. Підручник написаний згідно державно-освітнього стандарту та сучасних вимог туристичного бізнесу в Україні й сприятиме підвищенню рівня обслуговування туристів.
650 0 4 _aТуризм
653 0 _aтуристичний бізнес
653 0 _aтуристичний ринок
700 1 _aЛук'янов, В. О.
700 1 _aГарагонич, В. В.
700 1 _aДишлевий, В. П.
710 2 1 _aМукачівський державний університет
710 2 1 _aКиївський славістичний університет
852 _h338.48:659.1(075.8)
_iМ90
942 _2udc
_cBKS
_h338.48:659.1(075.8)
_iМ90
_n0
999 _c116
_d116