000 02531nam a2200301 i 4500
001 1161
003 OSt
005 20250404090148.0
008 170601s2015 unr||||||f|||l000 |yukr d
020 _a966-418-131-7
_c120.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a65.050.2я7
245 0 0 _aМаркетинг :
_bнавч. посіб. /
_cза наук. ред. С. В. Ковальчук
260 _aЛьвiв :
_bНовий Світ – 2000,
_c2015
300 _a688 с.
500 _aЗміст: Формування теорії маркетингу Становлення та розвиток маркетингу в Україні Еволюція економічної теорії як чинник виникнення та розвитку теорії маркетингу Концепції маркетингу Основні категорії маркетингу Комплекс маркетингу Види маркетингу та їх характеристики Сучасні проблеми маркетингу Глобальний (міжнародний) маркетинг Інтерактивний маркетинг Індивідуальний маркетинг Прямий продаж в Україні. Етика та професійні стандарти Української асоціації прямого продажу Екологічний маркетинг Ризики в маркетингу Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень Перспектива розвитку маркетингових досліджень в Україні Теоретичні аспекти маркетингової товарної політики Засади маркетингового ціноутворення Теорія маркетингових комунікацій Теорія маркетингової політики розподілу
650 0 4 _aМаркетинг
653 0 _aспоживча цінність
653 0 _aтрансакції
653 0 _aперсональний продаж
653 0 _aпрямий маркетинг
653 0 _aсинтетичні маркетингові комунікатори
653 0 _aспонсорство
700 1 _aКовальчук, С. В.
852 _h65.050.2я7
_iМ26
942 _2udc
_cBKS
_h65.050.2я7
_iМ26
_n0
999 _c1161
_d1161