000 02148nab a2200277 i 4500
001 162
003 UA-KpCNTU
005 20250516142338.0
008 250106b un ||||| |||| 00| | ukr d
040 _cЦНТУ
041 _aukr
100 _aБевз, О. В.
245 _aДослідження характеристик гальмівного механізму автомобіля Hyundai Accent
_h[Текст]
_c / О. В. Бевз, С. О. Магопець, О. О. Матвієнко
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 1(32).
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2019
300 _aС. 68-78.
500 _aСтаття присвячена дослідженню пари тертя – «гальмівний диск – гальмівна колодка». У даній роботі наведені результати досліджень ефективності роботи пари тертя в лабораторних умовах. На основі результатів проведених досліджень оцінено ефективність роботи гальмівних колодок в різних умовах експлуатації. Дослідження проводилися на спеціальному стенді з використанням натурального гальмівного вузла автомобіля Hyundai Accent.
653 _aгальмівні колодки
653 _aгальмівний диск
653 _aтемпература
700 _aМагопець, С. О.
700 _aМатвієнко, О. О.
773 0 _dКропивницький ЦНТУ 2019
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки, Вип. 1/32
_w35
_x2664-262X
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/9051
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c119
_d119