| 000 | 03275aab a2200325 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 1197 | ||
| 003 | UA-KpCNTU | ||
| 005 | 20251201181132.0 | ||
| 008 | 250227b un |||| |||| 00| 0 ukr d | ||
| 040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
| 041 | _aukr | ||
| 245 |
_aГлобальна криза від пандемії Сovid-19 та її вплив на мобільність населення _h[Текст] _c / В. В. Аулін, М. Є. Кристопчук, О. П. Цьонь [та ін.] |
||
| 260 |
_aКропивницький : _bЦНТУ, _c2021. |
||
| 300 | _aС. 247–253. | ||
| 490 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки _vВип. 4(35) |
||
| 500 | _aДосліджено вплив пандемії спричиненої вірусом SARS-CoV-2 на транспорту галузь України та світу в цілому. Встановлено, що на початку пандемії Covid-19 в країна Європейського Союзу було зафіксовано відміну близько 90% від усіх авіарейсів, також спостерігалося зниження об’єму пасажирських перевезень індивідуальним транспортом на 60-90% та транспортом загального користування – на 50%. Проаналізовано статистичні дані Адміністрації Державної прикордонної служби України за 2019-2020 р. щодо фактів перетинання державного кордону України з Республікою Польща та встановлено значне зниження пасажиропотоку у 2020 році. Запропоновано, для підвищення безпеки та зниження ризику інфікування пасажирів Covid-19 при використані пасажирського транспорту, що прямує у міжнародному сполучені, використовувати додаткове обладнання, яке виконане у формі захисних бар’єрів для забезпечення фізичного дистанціювання між пасажирами. | ||
| 653 | _aпасажирський транспорт | ||
| 653 | _aпандемія Сovid-19 | ||
| 653 | _aінфікування пасажирів | ||
| 700 |
_aАулін В. В. _9565 |
||
| 700 |
_aКристопчук М. Є. _91134 |
||
| 700 |
_aЦьонь О. П. _93222 |
||
| 700 |
_aСташків М. Я. _93223 |
||
| 700 |
_aБабій М. В. _93224 |
||
| 700 |
_aБодоряк Ю. Д. _93225 |
||
| 773 | 0 |
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 4/35 _w687 _x2664-262X |
|
| 856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11407 _yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету |
||
| 942 |
_2udc _cIR _n0 |
||
| 999 |
_c1197 _d1197 |
||