000 | 03380aab a2200325 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1198 | ||
003 | UA-KpCNTU | ||
005 | 20250520145613.0 | ||
008 | 250227b un |||| |||| 00| 0 ukr d | ||
040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
041 | _aukr | ||
245 |
_aТеоретичний системно-спрямований підхід до визначення інтегрального показника ефективності реалізації операцій в транспортних системах _h[Текст] _c / В. В. Аулін, Д. В. Голуб, А. С. Замуренко [та ін.] |
||
260 |
_aКропивницький : _bЦНТУ, _c2021. |
||
300 | _aС. 232–247. | ||
490 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки _vВип. 4(35) |
||
500 | _aНаведено підхід до визначення показника ефективності реалізації операцій в транспортних системах, що є мірою відповідності реального результату операцій бажаному, а отже є мірою гарантії або ймовірністю того, що термін служби транспортної послуги буде не менше необхідного. Дано алгоритм його визначення та графічно зображено функції розподілу результату операції, показано схеми оцінки імовірнісної гарантії. Розглянуто перелік вимог, яким повинен задовольняти показник ефективності та форми його виміру. Виявлено, що при дослідженні ефективності операцій широко поширений показник середнього результату, який використовується в тих випадках, коли мета операції виражається числовою змінною. З'ясовано, що важливою властивістю показника середнього результату є його адитивність, а збільшення кількісного показника періодичності призводить до зниження якості транспортної системи і не виконання властивості адитивності. | ||
653 | _aтранспортна система | ||
653 | _aпідсистема | ||
653 | _aпоказник | ||
700 | _aАулін В. В. | ||
700 | _aГолуб Д. В. | ||
700 | _aЗамуренко А. С. | ||
700 | _aГриньків А. В. | ||
700 | _aЛисенко С. В. | ||
700 | _aДьяченко В. О. | ||
773 | 0 |
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 4/35 _w687 _dКропивницький : ЦНТУ, 2021 _x2664-262X |
|
856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11406 _yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету |
||
942 |
_2udc _cIR _n0 |
||
999 |
_c1198 _d1198 |